nihilismi on aatteellinen päätepysäkki, mut sieltä voi aina tulla pois palaavien junien avulla. ihminen joka tuhlaa elämäänsä ajattelemaan ettei hyvät ajat enää palaa ei oo hyvää aikaa koskaan omassa elämässään nähnykään/kokenukkaan :D
[
4 viestiä
|
]
⭰
Laulu Wernher von Braunista
pelikaani syö kärpän
Pepan isän ruohonleikkuri osa 2
Tämmöst tänään
ai anime waifu lääh puuh
Heimosenkeimon vaimo
Kiva kissa
ai turri anime futanari psyykegpt
Hauska laulu lapsille
Kissen musisointia
Inki pinki ponki
😿
Party perjantai!
Niilo22 - Juhannus
Intia
Ei pikseliäkään ole photoshopattu!
Klassikko
Kanye West - Heil Hitler suomeksi
Simo Salminen - Rotestilaulu (ocksa på svenskantalar)