Tissit Tissit
Raamatun aikaista dissausta Raamatun aikaista dissausta
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
tämä voi olla mahdollista  tämä voi olla mahdollista 
Miehekästä Miehekästä
eläimet pääsivät valloilleen eläimet pääsivät valloilleen
Kissuttelu 101 Kissuttelu 101
nimeni on pirkka ukko nimeni on pirkka ukko
subway surfers subway surfers
Kippis :D Kippis :D
Fuck you gravity, I do what I want Fuck you gravity, I do what I want
APULANTA APULANTA
kjeh kjeh kjeh kjeh
Natsikissaleiri Natsikissaleiri
Jack Grey Jack Grey
Miten suorittaa oikeaoppisesti brasilialainen vahaus Miten suorittaa oikeaoppisesti brasilialainen vahaus
Korppi on oikeus! Korppi on oikeus!
Bmw Bmw
Roast Roast
On tää saatana työmaa On tää saatana työmaa
hassut kengät hassut kengät
auttoi kisseä :3 auttoi kisseä :3
v*ttu mikä lehmä v*ttu mikä lehmä
Gimp hippasilla Gimp hippasilla
@-
 986 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 21.10.2018 09:23:23
[ + 8 - | ]
👑 Katsotuin 21.10.2018.

Antirasistien mietteitä

[19508] [nimeton.png] [0.03 MB] [996x312] [] []
nimeton.png

rasmus

(29)  · 

öyh

(10)
21.10.2018 09:27:22
#111396 [+-] Piilota Suosittele

Suomessa elää ihmisiä vielä huonommissa oloissa kun nämä elintasopakolaiset, niitä sanotaan kodittomiksi ja vähävaraisiksi ja jos nämä "pakolaiset" oikeasti ois paossa joltain vainoojilta ja oli elämään kelvottomista olosuhteista kotoisin niin ne ois kiitollisia että pääsis rauhalliseen, maaplaneeta parhaaseen maahan lepäämään

21.10.2018 12:21:45 | 12:24:22
#111447 [+-] Piilota Suosittele

>>111424 mutta eikö ne vois ottaa vastuuta omasta elämisestä, toimivan yhteiskunnan kulmakivi on se että ihmiset auttaa toinen toisiansa, näille on järjestetty turvapaikka jossa ne voi olla turvassa niitten vaara-ajan verran + kaikki perus hyvinvointiin tarvittavat edellytykset, eikai ne tarvii mitään sokoshotellimajotuksia. Todellisuudessa en minäkään haluis olla niiden kengissä ja todellisuudessa en olekkaan, ne on reissannu ympari maailmaa matkassa mukana leipää ja piimää vaan ettimässä parempaa elättäjää

21.10.2018 12:31:05
#111450 [+-] Piilota Suosittele

>>111447
Puhun ihan yleisellä tasolla. Siis ihmisistä yleensä ja siitä miten he käyttäytyvät ja toimivat. Kurjat olosuhteet ovat omiaan tuottamaan vähemmän yhteiskunnan sääntöjä noudattavia kansalaisia.

21.10.2018 16:17:34
#111520 [+-] Piilota Suosittele

>>111513 Ymmärrän varsin hyvin. "Kurjat olosuhteet ovat omiaan tuottamaan vähemmän yhteiskunnan sääntöjä noudattavia kansalaisia." Tuottavatko kurjat olosuhteet vähemmän kansalaisia, vai tuottavatko ne kansalaisia jotka eivät noudata yhteiskunnan sääntöjä? Perkeleen huonosti muotoiltu lausahdus sinulta. Ei lainkaan totuttua tasoasi. :D

[ 14 viestiä | ]