mamu panee mamu panee
grillikesä part.2 grillikesä part.2
e-finn e-finn
Trump ja Merkel Trump ja Merkel
Masentavaa Masentavaa
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
New Börherican Gothic New Börherican Gothic
Ei jaksa keksiä otsikoita 58 Ei jaksa keksiä otsikoita 58
pimeyden voimat pimeyden voimat
Menkää töihi! Menkää töihi!
Oluttäppäys jeccu kountteroitu Oluttäppäys jeccu kountteroitu
X-Files X-Files
Mobilisoitu terassi Mobilisoitu terassi
Tassukorillinen tassuja Tassukorillinen tassuja
This is why we can't have nice things... This is why we can't have nice things...
Pyöräilykypärä teki Wilsonit ;___; Pyöräilykypärä teki Wilsonit ;___;
Omakuva Omakuva
Tehokas saalistaja :3 Tehokas saalistaja :3
what if what if
Gondola ja taivaallinen geometria Gondola ja taivaallinen geometria
Tunnustus Tunnustus
Pimeyden voimat 2 Pimeyden voimat 2
Taivaallinen kori :3 Taivaallinen kori :3
Oy vey ! Oy vey !
 927 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.46 MB, 1 tiedosto, 02.05.2024 13:47:01
[ + 2 | ]

IT-niksi

[70301] [a207ba19ddfd7d7d.mp4] [3.46 MB] [420x236] [19.36s] [] []

netti

(24)  · 

nopeus

(8)  · 

vinkki

(15)
02.05.2024 18:43:35
#618044 [+-] Piilota Suosittele

Itsehän tein näin 20 vuotta sitten, mutta sitten naapurin reititin alkoi sulamaan ja se löysi salaluukkuni olohuoneesta sen ruokakomeroon, josta kuljin reitittimelle ja varastamaan ruokakomerosta aina Coco Popseja. Sitten se löysi myös mun servukoneen sieltä ruokakomeron ylähyllyltä ja sinne meni mun YnHubit.

Mutta mulla on vielä 100 metrin verkkojohtokelasta ainakin 80 metriä jäljellä. Jokunen RJ45 -pääkin lienee tallessa ja pihditkin on jossain.

03.05.2024 00:15:11
#618075 [+-] Piilota Suosittele

>>618044 Yks tiedossa oleva tapaus taisi olla, kun muutti asuntoon
niin huomasi, että täällähän toimii netti vaikka mitään ei ollut papereissa luvattu.
Siinä se useamman vuoden asu ja kun oli muuttopäivä jo varattu ja
taloyhtiö ilmoitteli jostakin isommasta huollosta liittyen laajakaistoihin.

Selvisi, että asuntoihin ei kuulunut ilmaista taloyhtiön nettiä, vaan
jostakin kummansyystä asunnon edellisen asukkaan liittymä oli jäänyt katkaisematta
operaattorin puolesta.

No suottapa sitä enää nostamaan sen kummempaa meteliä, jos
operaattori oli ryssinyt ja antanut hänen nauttia ilmaisesta 100/100 kaistasta
useamman vuoden.

[ 5 viestiä | ]