Ihana nainen Ihana nainen
Tissit Tissit
neekeri ja vinosilmä neekeri ja vinosilmä
Homoja Homoja
Ihanat naiset Ihanat naiset
Hannes Jörninen Hannes Jörninen
Örkin ruokatauko Örkin ruokatauko
Tarjosi karkkia Tarjosi karkkia
Kitler Kitler
Dick demon vs. Virgin doll Dick demon vs. Virgin doll
Uusi paavi on valittu Uusi paavi on valittu
Drinkki Drinkki
Pakistanin tulevaisuus Pakistanin tulevaisuus
Tyty Tyty
Sinä anta talo minule Sinä anta talo minule
Evoluutio Evoluutio
Tissiä Tissiä
Uusi takki Uusi takki
Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella
Kekkonen Talkshow Tony Halme Kekkonen Talkshow Tony Halme
Palloilua Palloilua
Oon käännyttänyt 1000 persua Oon käännyttänyt 1000 persua
Poistui junasta Poistui junasta
Näpit irti Näpit irti
 801 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.17 MB, 1 tiedosto
19.04.2024 21:23:16
[ + 0 | ]

olvi

[69939] [olvi.png] [1.17 MB] [990x556] [] []
olvi.png

olvi

(26)  · 

kauppinen

(35)
20.04.2024 06:11:46
#615342 [+1] Piilota Suosittele

>>615188
>>615205
>>615228
Meinasin itse kommentoida heti kuvan nähdessäni kaikki samansuuntaiset, mutta täällä on oltu hyvissä ajoin niin tehokkaina, että eipähän tässä tarvitse muutakin hymähtää hyväksyneesti :D
Tosin...
>>615264
Ne on kestävässä korissa helppo kantaa, aina on tarvittaessa istumapaikka ja paikka tyhjille pulloille. Ei olisi mitään ongelmaa, jos ihmiset huolehtisivat omaisuudestaan.
Ihan mulkkua hävittää hyviä kamppeita ihan vain sen takia, että osa perseilee...

20.04.2024 20:24:02
#615554 [+-] Piilota Suosittele

>>615306
Kyllähän ne korissa nätisti menee.

1,8 koria tölkkejä mahtuu roskapussiin tai ~6€:n edestä, ja näitä mahtuu pieneen jätesäkkiin 4. Ajattele se saatana koreina jos sulla on vaikka vain 4 jätesäkillistä, ja tottakai paino sekä kestävyys. Juon paljon, palautan en juuri koskaan. Siistiä on koska purkeille, pusseille ja lopulta säkeille on oma tilansa ulkona ja sisällä.

20.04.2024 22:38:21 | 22:38:57
#615601 [+-] Piilota Suosittele

>>615554
1,8 koria tölkkejä mahtuu roskapussiin tai ~6€:n edestä, ja näitä mahtuu pieneen jätesäkkiin 4. Ajattele se saatana koreina jos sulla on vaikka vain 4 jätesäkillistä, ja tottakai paino sekä kestävyys.

Tai sitten palauttelee ne koreineen, siitäkin saa euron pantin.
Juon paljon, palautan en juuri koskaan.

No sehän on lähinnä sinun omaa typeryyttäsi.

21.04.2024 01:43:03
#615656 [+-] Piilota Suosittele

>>615643 Sinun jutusta sai sen käsityksen, ettei sinun hylsyjä ole kukaan palauttanut, ja annoit sen ymmärtää ihan tarkoituksella. Haista sinä Hapsi paska.

[ 14 viestiä | ]