Kannattaako Kannattaako
:3 :3
Kuvaotokset #29 Kuvaotokset #29
Kissagifejä Kissagifejä
akun auto on kolmipyttynen sattumaako ja velenpojot akun auto on kolmipyttynen sattumaako ja velenpojot
Rip & Tear (live) Rip & Tear (live)
Näiden tyttöjen kanssa voisi tanssia esim ostoskärryjä Näiden tyttöjen kanssa voisi tanssia esim ostoskärryjä
Ack ack ack Ack ack ack
Tytöt tykkää pahoista pojista Tytöt tykkää pahoista pojista
Wiidiä börhölle Wiidiä börhölle
kaljaa kaljaa
Torstai Torstai
Super♂Mario Super♂Mario
Snail Harassment Snail Harassment
tyhmää paskaa tyhmää paskaa
Taiteilija Taiteilija
"This just in!" "This just in!"
paardit on parhaat paardit on parhaat
Liikaa harvinaisia mellejä Liikaa harvinaisia mellejä
aika kuolla aika kuolla
Kuvaotokset #27 Kuvaotokset #27
tunne oma kassi tunne oma kassi
Järjestyksenvalvoja :D Järjestyksenvalvoja :D
Teknologinen kehitys Teknologinen kehitys
 842 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.93 MB, 1 tiedosto, 22.03.2024 16:04:24
[ + 8 - | ]

vitun neekeri et koske mun autoon

[69045] [tiedosto.mp4] [0.93 MB] [408x720] [7.32s] [] []

neekeri

(1397)  · 

kuolee

(9)
22.03.2024 18:49:17
#608176 [+1] Piilota Suosittele

>>608170
Joissaki osavaltioissa riittä, että sulle tulee tunne, että sinua tai omaisuuttas uhataan. Tuolla varmaan sai puolustaa omaisuuttaan sitten noin.

22.03.2024 20:11:56
#608245 [+-] Piilota Suosittele

>>608176 Jossakin valtioissa pitää olla kongreettisempi vaara
oman oikeusturvan takia, mutta sitten on noita, joissa mikätahansa
hyökkäys terveyttä tai omaisuutta kohtaan voidaan lopettaa
hyvinkin nopeasti. Toki melko varmaa on, että tämän keissin
aineisto käydään läpi tarkemmin. Koska oletettavasti aseeton
ja potki autoa, että olisko pitäny ensin aseen kanssa pyytää
nätisti jättämään pirssi rauhaan.

Kuvakulmasta ja piippulinjasta päätellen ainakin ensimmäinen
laukaus lähti suoraan rintaan toinen mahdollisesti vatsan seutuville.
Eli hyvin mahdollista, että ei enää avata peliä eikä potkita autoja.

23.03.2024 02:19:36
#608372 [+-] Piilota Suosittele

Jos sattuu asumaan sellaisessa osavaltiossa, jossa omaisuuden turvaaminenkin sallii kuolettavan voiman käyttämisen, niin täytyy olla kyllä melko vitun idiootti tai reilusti aineissa ryhtyessään potkimaan toisen autoa.

[ 8 viestiä | ]