Namio Harukawa (1947-2020) Namio Harukawa (1947-2020)
tänään mennään tänään mennään
Yllätys Yllätys
ebin krooli ebin krooli
Uusi tatuointi Uusi tatuointi
autismi vankila autismi vankila
läppäri kisu läppäri kisu
octopussy octopussy
uwu uwu
Meni pilalle Meni pilalle
ilmasta viiniä ilmasta viiniä
fashion floppa fashion floppa
Börh Börh
just do it just do it
Ihana nainen Ihana nainen
gymillä gymillä
tekoälyämpäri tekoälyämpäri
ihan normaali kolari ihan normaali kolari
Tissit Tissit
katuruokaa katuruokaa
vapu ei lopu vapu ei lopu
ultra-karen ultra-karen
Vanhempaa kuparia Vanhempaa kuparia
IHAN OMA SYY IHAN OMA SYY
 702 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.79 MB, 1 tiedosto, 06.03.2024 08:18:50
[ + 2 | ]

Luolaston atk nöröt

[68410] [6c68b533012cf532.png] [0.79 MB] [500x750] [] []
6c68b533012cf532.png

06.03.2024 16:49:26
#603679 [+3] Piilota Suosittele

Myönnän, että en varsinaisesti innoissani vaihtanut xp:stä seiskaan.
Ja viellä vähemmän innoissani kun seiskasta joutui kymppiin siirymään.

Eikä kyllä yhtään sen enempää tee mieli sekaantua yhteentoista.
Liikaa sellaisia muutoksia perus käyttöliittymään, joita on vissiin
muutettu ihan sen takia, koska pitää nyt jotain muuttaa että ei olisi
uutta vain versionumero...

06.03.2024 22:36:17
#603778 [+-] Piilota Suosittele

Itseasiassa XP for the win kun säätää sen naurettavan ulkoasun. Ehkä sillä loppu kapasiteetti tai muu selitys miksi joudun kohta maksamaan kun päivitän W10-->W11.

06.03.2024 23:30:58
#603814 [+-] Piilota Suosittele

>>603778 Tässä vähän huolettaakin, että kun nykyinen rauta ei edes
tue koko käyttistä eli helpoimmalla pääsee, kun pistää koko paskan uusiksi.
Ongelma vain se perinteinen, että niin monta hankitaa pitäisi tehdä muutenkin,
että pc rauta ei valitettavasti ole prio ykkönen.
Ja suurella innolla odotan pakollista win 11 siirtymistä. Ja sitä,
että pitääkö siitä paskasta sitten maksaa vuoden parin päästä ?

07.03.2024 19:46:40 | 19:47:04
#604089 [+-] Piilota Suosittele

>>603814
pitääkö siitä paskasta sitten maksaa vuoden parin päästä ?

Kyllä.

Mulla on pelikone joka pyörittää uusimpia graafisesti vaativia pelejä ehkä medium-asetuksilla (vuoden 2017 mid-end gaming PC, ei edes high-end).

W10 sanoo etten ettei tehot riitä w11:taan, mikä voi olla hyvä juttu, koska W tekee juttuja ilman käyttäjän lupaa, ja yksi asia voisi olla tuo päivitys.

09.03.2024 00:17:51
#604514 [+-] Piilota Suosittele

Kakstonninen oli paras. Kaikki asetukset löyty heti samasta paikasta eikä tarvinnu googlata, että mistä vitusta mikäkin asetus löytyy.

09.03.2024 16:55:15
#604719 [+1] Piilota Suosittele

>>604514 Yhessä kylpyläkohteessa joskus 06 aikaan törmäsin paikallisessa
kirjastossa milleniumiin. Ikinä ennen en ollut kyseistä käyttistä
missään nähnyt. No sehän oli käytännössä proto versio xp:stä joten
ei käyttö mitenkään outoa ollut ja pääkäyttäjä oikeuksilla taisin
sille tehdä pari hyvinkin kypsää jekkua...

[ 8 viestiä | ]