Vähän Iskraa saisi Vähän Iskraa saisi
Odottavan aika... Odottavan aika...
Skyrim-sarjakuva Skyrim-sarjakuva
No mercy No mercy
Kesä, kärpäset ja nudistiranta. Kesä, kärpäset ja nudistiranta.
Muutama webm 30 Muutama webm 30
Miu? Miu?
En ymmärrä En ymmärrä
Leningradin sankarikissat Vasilisa ja Jelisei Leningradin sankarikissat Vasilisa ja Jelisei
Prinssikivaa Prinssikivaa
Pojat hassuttelee Pojat hassuttelee
Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3! Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 3!
talvisota palloilla tsuumi voi olla tarpeen talvisota palloilla tsuumi voi olla tarpeen
nyt lennetään...oof nyt lennetään...oof
Psykedeeliset tassut Psykedeeliset tassut
kuka on kiltti poika :3 kuka on kiltti poika :3
Maapallo hyökkää Maapallo hyökkää
sarjakuva sarjakuva
Hämis Hämis
Raaaah Raaaah
Iloinen bötköttelijä Iloinen bötköttelijä
Leikkihebuli Leikkihebuli
Hyvät bileet Hyvät bileet
Nuuskis näki sut Nuuskis näki sut
 589 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 10.10.2024 01:18:44
[ + 2 | ]

boom boom boomerit

[73837] [a826b95e8227b8f7.jpg] [0.12 MB] [1080x604] [] []
a826b95e8227b8f7.jpg

boomer

(36)  · 

atk

(34)  · 

twitter

(175)
10.10.2024 02:44:05
#652279 [+-] Piilota Suosittele

Vittu mä vihaan vanhoja ihmisiä. Örh.. en siis tietenkään itteeni, mutta kaikkia niitä muita jotka juoksee pihoilla rollaattoreiden kans ja mummeleilla roikkuu tissit takin alta ja papoilla sitten pallit. Hyi helevetti. Kyllä se on niin, että vaan kauniiden ja komeiden pitäis antaa liikkua ihmisten ilmoilla.

10.10.2024 05:57:54
#652296 [+3] Piilota Suosittele

Idiootteja löytyy niin boomereista, X-sukupolvesta, millenaaleista ja Z-ikäpolvesta.
Hommahan on mennyt niin että X-polvelle on on räyhätty työpaikalla "Te menette nyt opiskelemaan sen ATK-1 ajokortin!".
Millenaalit koulun ATK-tunnilla: Quake, Doom, Duke nukem, Diablo, pasimaailma, kissfm chat, irq, galleriat, rotten.com, yahoo.com, jippii.fi, soneraplaza, habbo, siinä se mitä he oppivat tunneilta.
Z-jonnet: Spörde spurdo sprälex burjo bora, ebin make XXXDDD, Bäric ES XDDDD, Wiljami vetää sua turpaa!

[ 2 viestiä | ]