ebin ebin
Tutkimus Tutkimus
Chk ja V Chk ja V
Puh ja nasu Puh ja nasu
Vegaani Vegaani
Junssi Junssi
Score Score
Sopii tähän(kin) päivään. Sopii tähän(kin) päivään.
Somalin älykkyys 45 Somalin älykkyys 45
natalya neidhart natalya neidhart
Sairasta Sairasta
sanna ja fisu sanna ja fisu
Länsimaiden rappion syy Länsimaiden rappion syy
Ennen ja nyt. Ennen ja nyt.
Persunatsi joka hyökkäs Oodiin Persunatsi joka hyökkäs Oodiin
paska juttu paska juttu
Peter Pan uudempi versio Peter Pan uudempi versio
luokka luokka
peppu perjantai peppu perjantai
NASAn uusien kuvien alkuperä NASAn uusien kuvien alkuperä
Neekerimaassa taas neekerit edustaa Neekerimaassa taas neekerit edustaa
True nudist flashing True nudist flashing
Chimera Tampereella Chimera Tampereella
Am I a joke to you? >:( Am I a joke to you? >:(
 831 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto, 26.02.2024 07:41:48
[ + 1 | ]

Munapää

[68030] [VID-20240225-WA0000.mp4] [0.48 MB] [360x640] [11.31s] [] []

munapää

 · 

poliisi

(331)  · 

kalju

(26)
26.02.2024 16:29:31
#601683 [+1] Piilota Suosittele

Jotenkin voisin kuvitella, että jos oikeasti haluaa tehdä
viranomaisten kanssa asioinnista viellä vähän hankalampaa kuin,
se että ne on alustavasti varmaan asuntoon pyydetty ulkopuolisen
toimesta niin kohteliaisuuksilla ja niiden jakamisella someen
varmasti auttaa asiaansa.

26.02.2024 20:34:28
#601735 [+-] Piilota Suosittele

Vittuillaan ja kuvataan someen. Putkaan vaan ja puhelin takavarikkoon ennenku se on somessa kuten nyt. Emme suurin osa ole neekereitä, Suomessa arvostus poliisia kohtaan on huippuluokkaa koska he yleensä eivät ärsyynny voimakkaastakaan vittuilusta, mutta koskemattomuutta ei kannata kokeilla.

26.02.2024 23:00:10 | 23:01:00
#601772 [+-] Piilota Suosittele

>>601735
Asiasta tuli mieleen, joskus koulukisaajista oli lehdessä mielenkiintoinen artikkeli. Jos kiusaaja vetää jotain turpaan, rehtorin puhuttelu on sille kuin natsat olkaan. Se on kovempi jätkä, kun on joutunut reksin puhutteluun muiden oppilaiden silmissä. Sellasta "kova jätkä" juttua, sitä pidetään vaan enemmän vaarallisempana kun joutunut reksin kansliaan.

Miten tää liittyy tähän videoon? No sillä että mitäs luulet niistä sankareista tulevan jotka oli jo peruskoulussa tollasia? No tottakai ne vittuilee kytille seuraavaks, koska ne on "kovia jätkiä" ja putkareissut on taas natsoja olkaan. Vitun lapsellista se on, mutta ehkä siinä on selkeä syy -> seuraus suhde.

27.02.2024 20:40:07
#601993 [+-] Piilota Suosittele

>>601772
Ne on luonnostaan niin kovia, että treenata ei tarvitse, kamppailulajit ja lenkkeily on nössöille, kaljamahasta pitää olla ylpeä, mutta osa niistä oppii sitten kun väärälle henkilölle vittuilee, osa ei silloinkaan.

[ 8 viestiä | ]