homm3 homm3
Vihreä pyöräjäbä taas! Vihreä pyöräjäbä taas!
Skeleton Jelly Skeleton Jelly
Vasemmiston arvopohjaa.. Vasemmiston arvopohjaa..
Surunlinen apina :( Surunlinen apina :(
Elton ja afgaanit.. Elton ja afgaanit..
gäsi irdi gäsi irdi
Mikki ja persut Mikki ja persut
Teemunaattori Teemunaattori
Nigga Nigga
Uuniin Uuniin
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Biden ja Ozzy Biden ja Ozzy
Haistata mursulle paska Haistata mursulle paska
Chris Rock kertoo neekereistä Chris Rock kertoo neekereistä
Naiset ennen Naiset ennen
Pyhä apustaja äetii Pyhä apustaja äetii
Elämä on valintoja.. Elämä on valintoja..
Hiekkaneekerit hieman yliedustettuna Hiekkaneekerit hieman yliedustettuna
Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin Media valehtelee tässäkin uutisessa koko otsikon voimin
putoaminen putoaminen
ilmainen matka ilmainen matka
Henry VIII Henry VIII
 768 näyttökertaa, 15 viestiä, 5.93 MB, 1 tiedosto, 24.02.2024 11:09:29
[ + 4 - | ]

System of a duck

[67943] [411132015_1645833742491668_5646371969296681081_n.mp4] [5.93 MB] [576x1024] [18.90s] [] []

24.02.2024 16:26:57
#601253 [+2] Piilota Suosittele

>>601167 Maajussi vain säästää sähkössä ja lämpölamppu
vaihettu ledimalliin. Ankat yrittää vain pysyä jotenkin lämpösenä
talvipakkasilla.

28.02.2024 07:15:13 | 07:15:59
#602124 [+-] Piilota Suosittele

>>602013
Noku tää juttuhan meni silleen, että yks "kaveri" möi mulle satasella jotain mitä lie vehnäjauhoa niin perkeleestäkö semmosia uskaltaa ite mennä testaamaan. Annuin marsupilameille (linnut on muutenki jo ihan tillin tallin) niin tää oli lopputulos. Kerroinko muuten etten oo nukkunu kahteen viikkoon? Olo on ihan normaali, mutta oon tänään pyykänny jo seittemän kertaa, pessy astiat kolomesti ja jumpannu semmosen 13 tuntia putkeen.

01.03.2024 22:51:00
#602691 [+-] Piilota Suosittele

>>602485
Naapurin lehmille mökillä ei tarvitse ostaa leluja ja pelikoneita jotka rikkovat, pitää syöttää vaikka eivät edes jälkiänsä siivoa, satojatuhansia menee jo ruokaan ennen kuin ovat täysikasvuisia ja niistä saa ehkä 10kg lihaa silloin kun eivät edes salilla käy.

Olen niin saatanan kyllästynyt kiittämättömyyteen, että otin toissapäivänä vittumaisen iskän roolin. Vanhin sentään melkein osaa olla.

[ 15 viestiä | ]