Päivitystä on odotettu Kathleen! Päivitystä on odotettu Kathleen!
nätti tyttö nätti tyttö
Organic spacesuit Organic spacesuit
homo homo
ricky kuvakommentti ricky kuvakommentti
Elämä on valintoja.. Elämä on valintoja..
Opetti estämään raiskauksen Opetti estämään raiskauksen
Hitler kuvakommentti Hitler kuvakommentti
Cartmannin chili Cartmannin chili
slava ukraini slava ukraini
Unleash the Beast Within Unleash the Beast Within
Wait, it's all Jews Wait, it's all Jews
Kaljantai Kaljantai
gäsi irdi gäsi irdi
ihana nainen ja työmies ihana nainen ja työmies
Ihan tuli tippa linssiin Ihan tuli tippa linssiin
U mad U mad
Mitä vittua? Mitä vittua?
resurrection of luolasto resurrection of luolasto
Kurvinen kuittaa. Kurvinen kuittaa.
kemin kaaleet kemin kaaleet
nyd sidden bojad nyd sidden bojad
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
energy drink energy drink
 676 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 22.02.2024 10:01:32
[ + 1 | ]

Kommunismi tulee!

[67805] [Kommunismi.jpg] [0.01 MB] [720x465] [] []
Kommunismi.jpg

karl marx

 · 

seinäjoki

 · 

provinssirock

22.02.2024 16:50:09
#600659 [+4] Piilota Suosittele

Suomalaisille 50% alennusta kaikista tuotteista, ulkomaalaisille -25% paitsi neekereille 0%. Ei ole rasismia t. Norjis

22.02.2024 17:22:20
#600663 [+4] Piilota Suosittele

>>600662
Jotenkin sain tosta sun kuvasta sellasen ajatuksen että et pidä provinssin käytöstä syrjivänä. Olin ilmeisesti väärässä. Norjis onkin based rasisti.

22.02.2024 21:20:29
#600728 [+1] Piilota Suosittele

>>600691 Tausta tiettävästi tulee itsestä riippumattomista asioista, joten
sen syrjiminen voidaan melkolailla automaattisesti laskea rasismiksi.
Uskonnon ainakin pitäisi olla valinta, mutta tiettyjä suuntauksia ei ole
lupaa arvostella ainakaan julkisesti.
Lapsi ja eläkeläisalennukset koskevat pieniä ikäryhmiä joilla
kannustetaan perheen yhteiseen kokemukseen.

Jos festaritapahtumaan tekemällä saadaan sotkettua ilmastopolitiikka,
joka kohdistuu etenkin perinteisiin tarjottaviin festarisapuskoihin.
Tässä kohtaa homma on mennyt vituiksi jo senverran, että
koko järjestely pitäisi aloittaa uuden vetäjän kanssa, joka keskittyy
olennaiseen. Eli huolehtii, että paikalla on riittävästi esiintyjiä,
huolto pelaa ja kansa nauttii.

22.02.2024 21:49:20
#600736 [+-] Piilota Suosittele

>>600732 Tuossahan tuo tulee ekassa lauseessa, että nauttiaksesi
tästä edusta sinun pitää luopua jostakin. Tuolla samalla
mantralla alkaa riittävän suuri osa asioista, jotka tänäpäivänä
rinnastetaan rasismiin ja syrjintään.
Eihän tämä niin vaikeaa ollutkaan.

22.02.2024 22:16:00
#600744 [+-] Piilota Suosittele

>>600739 Pysytäänpäs nyt siinä puheenaiheessa mistä rupesit vänkäämään.
Lupa pomppia seuraavaan argumenttiin irtoaa edelleen auki olevalla kysymyksellä,
että pitääkö saamelaisen tunnistautua kantamalla sukukirjaa mukanaan kylillä
kuten natsisaksassa aikoinaan puoluetunnuksella ?

Valitse toinen tai anna olla, jos oikeasti ensimmäinen
reaktio on heittää pelilauta nurin kun keskustelu ei
mene itselle edulliseen suuntaan.

22.02.2024 22:33:38 | 22:36:03
#600753 [+-] Piilota Suosittele

>>600749 Liikaa paikallista pontikkaa jota muualla poronkuseksi saatettaisiin
vahingossa kutsua, jos väittää unohtaneensa sen maalaustapauksen
joka ei puristien mielestä saamelainen ollutkaan ?

Ihon alle menee tasan yksi asia kahdesta eri lähteestä neula joko hyttysestä
tai hoitajasta. Mutta se henkilökohtaisista asioista.

Sinulla oli tarve päästä pätemään miten ei ole väärin
syrjiä ruokakojuja tarjonnan suhteen, joten pysytään nyt siinä asiassa kun
kerran vänkäämään aloitit.

22.02.2024 22:48:40
#600762 [+1] Piilota Suosittele

>>600759 Eli myönnät, että saa syrjiä, kunhan se tapahtuu mediaseksikkäästi
enemmistöä kohtaan ?
Jep siinähän se on vassarilogiikka tiivistettynä.

22.02.2024 22:52:06
#600763 [+1] Piilota Suosittele

>>600691
Lisäksi siellä ei muutenkaan varsinaisesti ketään syrjitä vain tuetaan toisia.

Ahaa eli ensimmäinen kommenttini olikin oikeassa. Koita nyt päättää mitä mieltä sä oot.

23.02.2024 02:35:06
#600845 [+1] Piilota Suosittele

Toi on kyllä niin saatanan hauska episodi. Jengi itkee ja parkuu ihan kuin ei ikinä enää saisi lihaa syödä jos vegetaristien putiikki saa 4% alennusta tilavuokrasta.

[ 14 viestiä | ]