Viimeinen kunnioitus Viimeinen kunnioitus
Muna tonne Muna tonne
Pois suojastani! Pois suojastani!
Kaarlo Mieslapsi(poika) Kaarlo Mieslapsi(poika)
Soittamaan siis Soittamaan siis
Simaata Simaata
Vaaleanpunaisen floydin universumi Vaaleanpunaisen floydin universumi
:D :D
Aika sexbätängg aropupu Aika sexbätängg aropupu
 Kapteenin kotsa  Kapteenin kotsa
Tossukuva Tossukuva
Jalkapyörä ":D" Jalkapyörä ":D"
Se oli turkkilaista jogurttia Se oli turkkilaista jogurttia
Sea doggos Sea doggos
Tulevaisuuden halutuin ammatti eli maalausteline Tulevaisuuden halutuin ammatti eli maalausteline
Vitsi on siis siinä että toi toinen on punapää Vitsi on siis siinä että toi toinen on punapää
Ah shit Ah shit
Lampaat huolehtivat yhteiskunnan rotasta Lampaat huolehtivat yhteiskunnan rotasta
Siementtiä Siementtiä
Heviparta kalassa Heviparta kalassa
Sipilä Sipilä
Elämme outoja aikoja. Elämme outoja aikoja.
Casper ystävävällinen Casper ystävävällinen
Setit Setit
 936 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.66 MB, 1 tiedosto, 02.09.2022 19:35:36
[ + 7 | ]

Vroom vroom

[67140] [0.jpg] [0.66 MB] [1489x1100] [] []
0.jpg

bensa

(39)  · 

sähkö

(97)  · 

auto

(729)
02.09.2022 21:38:47
#596726 [+-] Piilota Suosittele

Vetelin kesäautolla eilen konttorille ja kotiin ensimmäistä kertaa loman jälkeen (eläköön etätyö).
Keskikulutus oli noin 11,5/100km meno- ja tulomatkalta. Sitä kun tankkailee, niin toimivaa sähköautoa kyllä välillä kaipaa.

Pitäisi varmaan viikonloppuna hakea arkiauto hallista käyttöön. Nykypäivän pikkuturboksi siinäkin on kyllä rankka kulutus, kun konttorireissuilla ollaan näin ei-talviaikana noin 7,5 litran keskikulutuksessa.

Uusi ydinvoimala Suomeen, sähköautolle noin 500 kilsaa rangeksi kelillä kuin kelillä ja hinta nykyisten pienehköjen perheautojen (C-segmentin pienimmät) alapäähän kiihtyvyyden ollessa vielä kunnollinen, niin sitten voisi ostaa sähköauton. Ei näillä pienillä kilsoilla ole muuten järkeä maksaa sitä ylimääräistä hintaa.

Ja tietysti jos se sähköauto olisi ulkomuodoiltaan kuin Opelin sähköistetty A-Manta, niin ei tosiaan olisi haitaksi.

02.09.2022 21:44:33
#596730 [+1] Piilota Suosittele

Ben ei vissiin muista kuinka öljykriisin aikoina jonoteltiin tunti pumpulle pääsyä jotta sai osta viisi litraa lisää tankkiin.

04.09.2022 15:32:46
#597035 [+-] Piilota Suosittele

Ei muuta ku omaehtoinen moottori käyttöön. Vaihtoehtoista poweria on saatavilla. Sianpaska voi olla kova virtalähde.

[ 6 viestiä | ]