Ryppy joulupukkina Ryppy joulupukkina
Tyttöjen pissamakin ovi jäi auki... Tyttöjen pissamakin ovi jäi auki...
CyberPunk Luolasto - Tilanne kadulla CyberPunk Luolasto - Tilanne kadulla
Onnea 2019 elämämkallu palkinnon voittajalle Onnea 2019 elämämkallu palkinnon voittajalle
Ihmekös tuo jos on ainoa lajissaan Ihmekös tuo jos on ainoa lajissaan
Hämähäkkiapina asento Hämähäkkiapina asento
ufo havainto ufo havainto
Ferari apu apustaja Ferari apu apustaja
internet internet
Muh kaurapuuro Muh kaurapuuro
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
turvallista matkaa turvallista matkaa
Ei kestä kiittää t. Miami Ei kestä kiittää t. Miami
Legenda jo syntyessään Legenda jo syntyessään
tyronella ihana nainen tyronella ihana nainen
Random Random
ameriga ameriga
Kohta lähtee henki Kohta lähtee henki
Botskikatti 3 Botskikatti 3
Päivän safkat Päivän safkat
mlem mlem
puhelu puhelu
Kesäasunto Kesäasunto
Lastentarina Lastentarina
 1 089 näyttökertaa, 13 viestiä, 5.15 MB, 1 tiedosto, 03.07.2022 15:17:04
[ + 7 | ]
👑 Katsotuin 03.07.2022.

osumaprosentti 100%

[65481] [accuracy-100.mp4] [5.15 MB] [1280x720] [] []

somali

(105)  · 

konekivääri

(12)  · 

ampuminen

(14)  · 

osuukohan

03.07.2022 17:41:19 | 17:53:25
#583154 [+5] Piilota Suosittele

Luin joskus jostakin (TM), että monet aidot Afrikan negridit suhtautuisivat luoteihin ei niinkään fysiikan lakeja tottelevina projektiileinä, vaan jonkinlaisina kirouksina ts. vihamielisinä loitsuina, joita heitetään suurinpiirtein vihollista kohti. Silloin ei ole niin väliä, onko tuli suoraa vai epäsuoraa, ym. pikkuseikoilla. Luoti kyllä hakeutuu vihollista kohti, jos kohtalo niin määrää, ja kirous on riittävän vahva. Tämän voi sitten kääntää niin päin, että jos luoti ei ole "osoitettu sinulle", se ei osu sinuun, jolloin sitä on turha väistääkään. Luoti kyllä väistää.

Rhodesian puskasodassa väittivät Rhodesian kevyen jalkaväen kaatolukujen olleen 1 kaatunut 100 kaatunutta vihollista (n**keriä) kohti, ja vihollisilta takavarikoitujen AK:iden takatähtäimen olleen usein säädetty maksimilukemaan. Onko se nyt sitten 1000 vai 2000 metriä, epäsuoralle tulelle kuitenkin. Selitystä kysyttäessä, vannoivat sotavangit luullensa takatähtäimen etäisyysasteikon olleen aseen tehoa säätävä ruuvi. Siis isompi numero, kovempi loitsun teho. Uskoo ken haluaa.

[ 13 viestiä | ]