Pierun haistelija Pierun haistelija
Hapsin uusin ostos Hapsin uusin ostos
Unboxing Unboxing
Ruoka on pöydässä Ruoka on pöydässä
Rush b blyat Rush b blyat
Uskomuksia Uskomuksia
Helikopteri Helikopteri
Saunaan. Saunaan! Saunaan. Saunaan!
ihan oikein ihan oikein
Pirkka Nykänen Pirkka Nykänen
Stressipallo Stressipallo
Star trek Star trek
emma kari emma kari
Ny rillataan! Ny rillataan!
Matrix vitsi Matrix vitsi
todellista noituutta todellista noituutta
Piia Kattelus Perussuomalaisiin Piia Kattelus Perussuomalaisiin
uusruotsalaiset kidnappasivat teiniräppärin uusruotsalaiset kidnappasivat teiniräppärin
Blackface Blackface
anonymous anonymous
suomalainen ongelma suomalainen ongelma
Fingerpori Fingerpori
Minnan sankaribylle ja muuta sekalaista Minnan sankaribylle ja muuta sekalaista
vitun japani 2 vitun japani 2
 789 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 06.06.2022 14:15:57
[ + 6 - | ]

Uutta televisiossa!

[64898] [20220606_141053.jpg] [0.13 MB] [1080x948] [] []
20220606_141053.jpg

iikka kivi

(24)  · 

ulinaa

06.06.2022 19:09:19 | 19:10:20
#576026 [+3] Piilota Suosittele

Kivi ulisee vain enemmän ja enemmän, kun ei kukaan halua kuulla tuollaisen änkyrän "stand-upia".

Pössytys sitä, kakrupaskat tätä, vasemmisto hieno, Timo Soini liero. Oikeisto paha rääh rääh vaikka maksoikin juuri Likka Kiveksen palkan.

Yllätys, että sitä jauhamista ja ulinaa ei haluta kuunnella uudestaan ja uudestaan.

Vähän kuin mouhuava Jahangiri, mutta vain huonompi. Eikä Jahangiriäkään todellakaan halua kuulla. Ihme mouhuamista. Ärsyttävää ja hermostuttavaa, ei hauskaa ja rentouttavaa viihdettä.

Jos haluaa nähdä/kuulla oikeata stand-upia, niin sitten vaikka Fathi Ahmed, Matti Patronen, Krisse Salminen, Rich Lyons, Piia Rekola, Anitta Ahonen, Zaani tai jopa Heikki Vilja. Tai miksei vaikka Jari Kurdi (Mebe).

Moni edellä mainituistakin toki naurattaa sen kerran, mutta kun seuraavalla kerralla, oli se 2 kuukauden tai 2 vuoden päästä, kuulet samalta kaverilta samat jutut, niin eipä enää nauratakaan. Zaanin yh-panosekoilut ekalla kerralla ovat ihan hervottomat ja naurua riittää niin perkuleesti, mutta kun kolmatta kertaa kuulet samat, niin eihän se nyt enää yllätä.

06.06.2022 22:18:02
#576112 [+2] Piilota Suosittele

>>575963 likka on kommunisti joten ei sillä oikeata asiaa ole. kommarit ovat historiassa aina saaneet selkäänsä ja tulevat vastedeskin saamaan, kunhan kansa herää..

[ 5 viestiä | ]