Kennedy oli viisas mies Kennedy oli viisas mies
Apina oli vaan et: lopeta ennen kun nolaat ittes Apina oli vaan et: lopeta ennen kun nolaat ittes
että mitähän vittua aamulehti että mitähän vittua aamulehti
virgin last of us vs The Chad Of War virgin last of us vs The Chad Of War
Gay Gay
Lelut mukaan Lelut mukaan
Kemistikissa Kemistikissa
Karhukaisgeddon Karhukaisgeddon
Thanette :3 Thanette :3
Gondolan matka todellisuusverhoutuman väleissä Gondolan matka todellisuusverhoutuman väleissä
Justiinsa Silleen Justiinsa Silleen
vuosipäivä vuosipäivä
läski paskan velienpojat 1-2 (garlbarks) läski paskan velienpojat 1-2 (garlbarks)
Laukaus, laukaus, sarrrrrrrja Laukaus, laukaus, sarrrrrrrja
Peltotyöt Peltotyöt
Lahjahevonen Lahjahevonen
WAS? WAS?
Winter is coming Winter is coming
Paska-kooste Paska-kooste
Georgette. Georgette.
Bongo Rasputin Bongo Rasputin
Nynnyt tekevät kaksi reissua Nynnyt tekevät kaksi reissua
Ei Ei
Japanilaisten piirtämiä suomineitoja Japanilaisten piirtämiä suomineitoja
 796 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 03.06.2022 09:06:28
[ + 3 | ]

Kesäherkku

[64828] [0c8e760603ce4c98.jpg] [0.04 MB] [404x960] [] []
0c8e760603ce4c98.jpg

hernekeitto

(7)  · 

jäätelö

(53)  · 

uloste

(59)  · 

ripuli

(90)  · 

syömäkelvotonta

 · 

ei ihmiselle sopivaa

 · 

oksettava

(43)  · 

haiseva

(54)  · 

ruokamyrkytys

 · 

kuvottava

(32)
03.06.2022 18:49:03
#575332 [+1] Piilota Suosittele

Ylivuotisesta ripulista ja kutterista irronneista jäysteistä jauhettua ihanaa Lundenin erikoista suoraan Turun Pansiosta.

09.06.2022 18:38:53
#576522 [+-] Piilota Suosittele

>>576508
No ei toki. Nakeista tuli kyl mielee et neki sopii yllättävän hyvin hernekeittoon, vaikka en ookkaa ku kerra testannu. Paras toki jos ite tekee ja joku savupalvi tms, oli jopa yllättyny et sellanen vähä parempi savukylki mitä laitoin niin oli jopa "liian hyvää" ku se oli niin voimakasta ettei hernari enää maistunu. Yleensä jonku ~400g laittanu jotai palvii tms. jos ite tekee satsi ja sitä savukylkee tais olla joku ~200g mut peitti kokonaan muut maut.

>>576509
Nii, sopiihan se siihen kyllä helvetin hyvin.

10.06.2022 14:24:15
#576652 [+-] Piilota Suosittele

>>576522
Minä en kyllä maun takia syö, mutta yleensä tavallinen ruoka on hyvää. Syön koska on pakko että jaksaa. Kerran tai kaksi päivässä riittää kun syö hyvin ja riittävästi proteiinia. Vitamiinit päälle tietysti näin alkoholistina.

10.06.2022 14:37:28
#576660 [+-] Piilota Suosittele

>>576652
Jaa. No siis toki syön ruokaa siks etten kuole (tai ehkä parempi ois että on nälkä), mutta ei se haittaa että sen maustaa niin että se on hyvää. Tai tekee raaka-aineista joista pitää. Mutta joo perus ruoka on kyllä ihan hyvää. Jotku mausteet maksaa sitte 2-50snt/annos riippuen vähä mitä käyttää. Tonne 50snt päästäksee pitää jo käyttää tuoreita yrttejä jne. tai jos laskee jonku parmesanin pastanpäällä mausteeks, joka ainakin itellä on se syy miks laittaa, ei se että se tekee siitä ruokasampaa.

10.06.2022 14:51:45
#576674 [+-] Piilota Suosittele

>>576660
Aika kova luokka tuo maustaminen, itse käytän vain suolaa, muuta pidän hifistelynä. Ehkä tilli joskus, joitain poikkeuksia on, mutta suolaa kaipaan ja niin kaipaa jokaisen keho. Tätä olen yrittänyt selittää lasteni äidille.

10.06.2022 18:15:41
#576759 [+-] Piilota Suosittele

>>576674
Noh :D Ei siinä, tykkään esim lohesta niin että maustan sen vaan suolalla, se ei muuta kaipaa, mutta joo, kyllä mä varmaan 99% ruoista laitan suolan lisäks muutakin.

[ 21 viestiä | ]