Viikonlopun viinapirut Viikonlopun viinapirut
Thank you sir! Thank you sir!
Smoke weed Smoke weed
tässä minä olen tässä minä olen
Please go on Please go on
Apu tripillä Apu tripillä
Lue hentaisi poika! Lue hentaisi poika!
Nyt minä ymmärrän Nyt minä ymmärrän
haulikkokalle haulikkokalle
Itsekontrolli Itsekontrolli
Kun Woody väittää et oot lelu Kun Woody väittää et oot lelu
Moikka pitää mennä Moikka pitää mennä
Oispa kaljaa Oispa kaljaa
Grievous :DDDD Grievous :DDDD
Tulevaisuus on täällä Tulevaisuus on täällä
Dr. Phil ja viisaat sanat Dr. Phil ja viisaat sanat
ei työtä tekemällä rikastu ei työtä tekemällä rikastu
Sad Existential Shower Sad Existential Shower
Chris P. Bacon Chris P. Bacon
Nakit silmillä Nakit silmillä
Koira kiva :3 Koira kiva :3
Yllätyitkö? Minä en Yllätyitkö? Minä en
Jumalauta, ei helvetti Jumalauta, ei helvetti
Les aventures de Remi Les aventures de Remi
 777 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.4 MB, 2 tiedostoa, 29.05.2022 07:26:26
[ + 3 - | ]

Rikastettu

[64724] [20220529_072546.jpg] [0.24 MB] [1236x2048] [] []
20220529_072546.jpg
[64723] [20220529_072548.jpg] [0.16 MB] [1223x1353] [] []
20220529_072548.jpg

posti

(24)  · 

matu

(85)
29.05.2022 10:10:49
#574205 [+3] Piilota Suosittele

"– Mihin olet tarvinnut rahaa? poliisi kysyi."
"– Huvikseen sitä meni. Ei mulla ole peliongelmaa tai velkoja. Duunista ei tienaa mitään, ni se vitutti. On mul vähän jotain velkoja ja muit menoi."
Näin siis työnantajan sankari 0-tunti sopimuksella töitä tekevä jonka ansiosta poliitikot ja EK:n porukka voi haukkua suomalaisia työttömiä laiskoiksi työnvälttelijöiksi.

29.05.2022 13:07:50
#574241 [+3] Piilota Suosittele

Nollatuntisopimuksella 23-vuotias varastomies ajeleekin aina tuoreilla Mersuilla ja Bemareilla. Jep.
Eiköhän siinä voi kaikki aivolliset heti todeta, että vilunkipeliä pitää kaverilla olla jollain tavalla.

30.05.2022 13:54:27
#574528 [+-] Piilota Suosittele

Miten se kuvitteli että ei jäis kiinni tuosta? Varasto täynnä satojen tuhansien edestä tavaraa ja kuvitteli että ei siellä mitään turvakameroita ole? Vai miten hä?

[ 6 viestiä | ]