boop boop
no nyt! no nyt!
et saa pitsaani et saa pitsaani
fail fail
Valtiot Valtiot
Suomipopin aamulypsy Suomipopin aamulypsy
junsin hatujasset junsin hatujasset
onko nyt tarpeeksi valoa onko nyt tarpeeksi valoa
Fontti Fontti
oletteko avoinna jo?? <:3 oletteko avoinna jo?? <:3
nyt kävi näin nyt kävi näin
Trivago. Trivago.
Ruby Rose Ruby Rose
>:3 >:3
We need to lead deeper We need to lead deeper
hyppyjä :3 hyppyjä :3
Onko holokausti tekaistu? Onko holokausti tekaistu?
naapurit naapurit
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
mikä voisi mennä väärin mikä voisi mennä väärin
Ei rasismille! Ei rasismille!
Suomalaisen viihteen huippuhetkiä Suomalaisen viihteen huippuhetkiä
kaikki näytteet kaikki näytteet
vaikka on vähän oudot jalat niin tekee parhaansa silti :3 vaikka on vähän oudot jalat niin tekee parhaansa silti :3
 744 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 28.05.2022 21:24:05
[ + 4 - | ]

Koko vasemmisto yhdessä kuvassa.

[64715] [20220528_212020.jpg] [0.12 MB] [816x898] [] []
20220528_212020.jpg

leftists

 · 

vasurit

(20)
28.05.2022 21:28:12
#574160 [+3] Piilota Suosittele

Siis pakko kyl täs kohti myöntää et ikinä tajunnu noit ketkä saarnaa rakkaudesta mut sit nekin samanaikaisesti vihaa tiettyjä ihmisryhmiä ihan yhtälailla

28.05.2022 21:45:24
#574162 [+2] Piilota Suosittele

Maailmasta tulis parempi paikka ku ääripäiden hihhulit hävitettäis yhteistuumiin ja yhessä rakennettais maailmasta parempi paikka kaikille.

28.05.2022 22:16:44
#574165 [+2] Piilota Suosittele

harvoin siteeraan raamattua mutta on sielä ihan fiksujakin huomioita kuten Matt 7:3-5 ja se on tullut usein mieleen viime vuosien menoa kattellessa

Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi? Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi? Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.

28.05.2022 22:49:18
#574176 [+-] Piilota Suosittele

>>574175
No se, juu. Tai vaihtoehtosesti vaisit laittaa sen vaikka pippelin reikään? Siihen mistä tulee pissa, ei siis siihen mistä tulee ne lapsimehut. Tytöillä ku on eri reiät molemmille niin kai sitte pojillaki on? Tai siis näin vois ainakin loogisesti ajatella.

[ 8 viestiä | ]