hommamuumi.png hommamuumi.png
Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa) Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa)
kissa ja nugetit kissa ja nugetit
Melkein.. Melkein..
Suojeluskoira aktivoituu Suojeluskoira aktivoituu
Pyrstötähti osa 1-6 (Mora) Pyrstötähti osa 1-6 (Mora)
Reisitaskut Reisitaskut
kissanpentu ja koira kissanpentu ja koira
Pahatpeikot Pahatpeikot
En voi hyvin En voi hyvin
Voi paska Voi paska
Sonic -elokuvan kunniaksi Sonic -elokuvan kunniaksi
Hallituskausi Hallituskausi
Adi Adi
Aika haistella Aika haistella
Tou-kan :D Tou-kan :D
Kauhea uutinen Kiinalle Kauhea uutinen Kiinalle
Kicked in the dick Kicked in the dick
"Metrimortti" näyttää tuiman rötväyksen :3 "Metrimortti" näyttää tuiman rötväyksen :3
Saaria Saaria
Ducktails Ducktails
Chink of the hill Chink of the hill
Witness elämämkoulu US Witness elämämkoulu US
Oisit pysynyt keittiössä. Oisit pysynyt keittiössä.
 887 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 29.04.2022 21:45:48
[ + 0 | ]

Kinuskit jako jo ryssänmaan

[64042] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1280x720] [] []
tiedosto.jpg

kiina

(174)  · 

venäjä

(491)  · 

suomi

(394)
29.04.2022 23:46:32
#567169 [+-] Piilota Suosittele

Vittu että mä vihaan tällaista paskaa. Kaliningrad on osa Venäjää, Kuriilit ovat osa Venäjää! Jos eivät ole, Puolan, Ukrainan, Valko-Venäjän, Liettuan, Moldovan ja aivan helvetin monien muidenkin pitäisi antaa pois maitaan. Ja millä perusteella juuri ne 1920-luvun alun rajat ovat juuri ne oikeat? Meillä on nyt melko hyvät rajat, niitä ei kannattaisi mielinmäärin muutella! Ja ennen kenenkään älykästä kommenttia, kyllä, koskee myös Venäjää!

30.04.2022 07:28:37
#567306 [+-] Piilota Suosittele

>>567169
Mitäpä jos putinisti painuisit sinne paratiisiisi ja poistuisitko täältä?
Kannattaa muistaa, että sodan syttyessä russofiilit teloitetaan ensimmäisinä.

30.04.2022 08:19:07
#567308 [+-] Piilota Suosittele

Koko venäjän vois muuttaa mongoliaksi.. Toisaalta tuon Vienanmeren alueen omistus olisi houkuttelevaa; pitänee joskus käydä tutustumassa paikan päällä.

03.05.2022 07:25:33
#568035 [+-] Piilota Suosittele

Kiitos vaan kiinalaisille Suur-Suomesta. Voidaan kyllä ottaa tuo Norjankin osuus, ei ne sitä kumminkaan halua.

[ 12 viestiä | ]