#honestmistake #honestmistake
Herp-Derp! T:Kauris Herp-Derp! T:Kauris
Kehonkieltä Kehonkieltä
blackED blackED
Jääkylmää monsteria Jääkylmää monsteria
Lippalakkimuoti Lippalakkimuoti
Katosi saatana Katosi saatana
Koiran opetusta Koiran opetusta
Gondolan matka todellisuusverhoutuman väleissä Gondolan matka todellisuusverhoutuman väleissä
savuahvenoita savuahvenoita
Apina oli vaan et: lopeta ennen kun nolaat ittes Apina oli vaan et: lopeta ennen kun nolaat ittes
Splötsings Splötsings
Kuopijo Kuopijo
mämmi mämmi
Fart Guide Fart Guide
Laukaus, laukaus, sarrrrrrrja Laukaus, laukaus, sarrrrrrrja
Mun elämä on vähä tällänen Mun elämä on vähä tällänen
virgin cloudrapper vs The Vapor Chad virgin cloudrapper vs The Vapor Chad
Surprise MF Surprise MF
epäilyttää epäilyttää epäilyttää epäilyttää
Ei halunnut syntyä tähän maailmaan Ei halunnut syntyä tähän maailmaan
En keksi otsikkoa En keksi otsikkoa
Salad Fingers Salad Fingers
Agut (vaakku) Agut (vaakku)
 885 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 29.04.2022 21:45:48
[ + 0 | ]

Kinuskit jako jo ryssänmaan

[64042] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1280x720] [] []
tiedosto.jpg

kiina

(173)  · 

venäjä

(491)  · 

suomi

(394)
29.04.2022 23:46:32
#567169 [+-] Piilota Suosittele

Vittu että mä vihaan tällaista paskaa. Kaliningrad on osa Venäjää, Kuriilit ovat osa Venäjää! Jos eivät ole, Puolan, Ukrainan, Valko-Venäjän, Liettuan, Moldovan ja aivan helvetin monien muidenkin pitäisi antaa pois maitaan. Ja millä perusteella juuri ne 1920-luvun alun rajat ovat juuri ne oikeat? Meillä on nyt melko hyvät rajat, niitä ei kannattaisi mielinmäärin muutella! Ja ennen kenenkään älykästä kommenttia, kyllä, koskee myös Venäjää!

30.04.2022 07:28:37
#567306 [+-] Piilota Suosittele

>>567169
Mitäpä jos putinisti painuisit sinne paratiisiisi ja poistuisitko täältä?
Kannattaa muistaa, että sodan syttyessä russofiilit teloitetaan ensimmäisinä.

30.04.2022 08:19:07
#567308 [+-] Piilota Suosittele

Koko venäjän vois muuttaa mongoliaksi.. Toisaalta tuon Vienanmeren alueen omistus olisi houkuttelevaa; pitänee joskus käydä tutustumassa paikan päällä.

03.05.2022 07:25:33
#568035 [+-] Piilota Suosittele

Kiitos vaan kiinalaisille Suur-Suomesta. Voidaan kyllä ottaa tuo Norjankin osuus, ei ne sitä kumminkaan halua.

[ 12 viestiä | ]