Ei kannattaisi kierrättää Ei kannattaisi kierrättää
Toiset tykkää muhkummasta Toiset tykkää muhkummasta
Apu saapuu! Apu saapuu!
Ihana rakas Ihana rakas
MEIN KRAFT :-DD MEIN KRAFT :-DD
transu pappa transu pappa
Sperma verkkarit Sperma verkkarit
13 tuumainen pyllyvauva 13 tuumainen pyllyvauva
näkötesti näkötesti
pokemon :D pokemon :D
Saatanan työmaa ooppera Saatanan työmaa ooppera
Kohta napsahtaa sormille Kohta napsahtaa sormille
Suleiman suuri Suleiman suuri
Kissan seikkailut Kissan seikkailut
Joulupukin Ree'ssä! Joulupukin Ree'ssä!
Leipomista Leipomista
Toxic Toxic
Uuga buuga mohulu! Uuga buuga mohulu!
Postimies Kermit Postimies Kermit
nenäheimo vs hiekkakansa nenäheimo vs hiekkakansa
Neekeri aku apustaja Neekeri aku apustaja
Tassut Tassut
Valupertti Duunissa Valupertti Duunissa
Paska sukk Paska sukk
 993 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.75 MB, 1 tiedosto, 01.03.2022 19:29:19
[ + 4 | ]

Ruoka avun saalis 1.3.

[62298] [20220301_181716.jpg] [1.75 MB] [2560x1440] [] []
20220301_181716.jpg

ruoka apu

01.03.2022 20:08:29
#551532 [+-] Piilota Suosittele

Missä nää asut, kun paikallisessa ruoka-avun kasseissa on kuulemma välillä paketti nakkeja, pussi tilliä, jugurttia, hyvällä onnella purkki maitoa, homehtumispisteessä olevaa leipää ja pari suolaista tai makeaa leivonnaista

02.03.2022 00:50:26
#551644 [+-] Piilota Suosittele

>>551615
No jos tykkää maustamattomasta jauhelihasta johon on sotkettu kourallinen vaseliinia niin ehkä.

ps. Mulla ei oo varmaan vuosiin ollu ruokakaapissa tommosta valikoimaa vaikka aina kattelenki kaikki tarjoustuotteet.

02.03.2022 09:35:02
#551672 [+-] Piilota Suosittele

On on jonotusta, niin jonottamiseen kulunut aika vs raha. Huomasin nyt vähän aikaa sitten, että ruokakassin hinta S-marketissa napsahti 70 euroa. Ei kaljaa, ei karkkia. Jugurttia, kananmunia muutama roiskeläppä, chiliperunoita ja pari pakettia kalapuikkoja (rainbow).

katselin kauhulla sitä hintaa. 70 vitun euroa. Lidl kutsuu.

[ 10 viestiä | ]