How Garfield became the most powerful being in the universe How Garfield became the most powerful being in the universe
Feministi Feministi
Chad niilo Chad niilo
VihreätI VihreätI
Kavereiden kanssa laavua rakentamassa Kavereiden kanssa laavua rakentamassa
Goku vittu kuoli Goku vittu kuoli
Vihreät II Vihreät II
Batman. Batman.
Kuolema ei ole este Kuolema ei ole este
Menneisyyden vanki Menneisyyden vanki
garfielf gets bloated and discovers the true nature of reality garfielf gets bloated and discovers the true nature of reality
hilter apu apustus hilter apu apustus
kauhea peto :3 kauhea peto :3
Ai vittu Ai vittu
Kipuja Kipuja
Huonoa työtä Huonoa työtä
Erilainen rap Erilainen rap
Sipilä Sipilä
Suomen armeija Suomen armeija
Silmään kustu Silmään kustu
Vihreät III Vihreät III
Mode ja ylläpitäjä "parantamassa sivua" Mode ja ylläpitäjä "parantamassa sivua"
Huutista🤣 Huutista🤣
Aku nuoli apustajan postimerkkiä Aku nuoli apustajan postimerkkiä
 1 036 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 01.03.2022 22:55:38
[ + 0 | ]

Tajuutteko?

[62300] [tiedosto.mp4] [0.53 MB] [426x224] [] []

ryssä

(246)  · 

anus

(25)
02.03.2022 00:04:54 | 01:22:36
#551629 [+3] Piilota Suosittele

>>551616
No jos lähdetään siitä, että annat mulle turpaan, niin mitä sitten tapahtuu? Millä tavalla tilanne muuttuu? Ajatteletko, että lopetan luolaston käytön siihen turpaansaantiin? Se mitä tapahtuu on, että saat syytteen pahoipitelystä, tuomion ja joudut maksamaan mulle korvauksia. Ja kaikki sen vuoksi, että sulle tuli paha mieli netissä.

Jos jokin on varmaa, niin se on se, että kirjoitan tänne vastaisuudessakin. Uhkailusi ovat siis täydellisen merkityksettömiä. Niillä ei ole vaikutusta käyttäytymiseeni.

02.03.2022 00:47:38
#551643 [+3] Piilota Suosittele

No tuon hinttarin kaks suurinta haavetta on, että Suomi ois osa Neuvostoliittoa ja päällimmäisenä se, että pääsis ottaan Backmannilta molempiin törkyaukkoihinsa.

02.03.2022 17:53:14
#551742 [+2] Piilota Suosittele

Onneksi eivät ole äänet päällä, niin ei kuule kuinka tuo kaveri häpäisee itsensä oikein kunnolla.

Käyttäytymisestä jo näkee, että kaveri on erittäin nolostuttavasti menettänyt kontrollinsa ja malttinsa täysin eikä tuollaista mouhuapinaa halua kuulla - oli sanoma sitten mikä tahansa.

[ 12 viestiä | ]