Keksin syönti-kone Keksin syönti-kone
Joskus pitää nauraa itsellekin Joskus pitää nauraa itsellekin
Huora Huora
Muodin huippu Muodin huippu
"En malta odottaa!" "En malta odottaa!"
poliisimestari poliisimestari
Läski Paska kokeilee eri musiikkityylejä Läski Paska kokeilee eri musiikkityylejä
Al Catone Al Catone
sukupuoli neutraali sukupuoli neutraali
Kirottu Todd Howard Kirottu Todd Howard
Slayjer Slayjer
Letku Letku
Se oli 3 shotin haaste! Se oli 3 shotin haaste!
BDSM 2 BDSM 2
Ajattelin nugustella vielä hetkisen :3 Ajattelin nugustella vielä hetkisen :3
Viimeinkin hyvää ruokaa Viimeinkin hyvää ruokaa
Siilistä asiaa Siilistä asiaa
Helteisen heinäkuun ägplöö :p :3 Helteisen heinäkuun ägplöö :p :3
Barts Barts
Jollakin jäi tanko maahan Jollakin jäi tanko maahan
Aukoton suunnitelma Aukoton suunnitelma
Tärinät Tärinät
meinas pörähtää housuun muttei onneks pörähtäny meinas pörähtää housuun muttei onneks pörähtäny
Pärnu - iloinen kesäkaupunki Pärnu - iloinen kesäkaupunki
 993 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.75 MB, 1 tiedosto, 01.03.2022 19:29:19
[ + 4 | ]

Ruoka avun saalis 1.3.

[62298] [20220301_181716.jpg] [1.75 MB] [2560x1440] [] []
20220301_181716.jpg

ruoka apu

01.03.2022 20:08:29
#551532 [+-] Piilota Suosittele

Missä nää asut, kun paikallisessa ruoka-avun kasseissa on kuulemma välillä paketti nakkeja, pussi tilliä, jugurttia, hyvällä onnella purkki maitoa, homehtumispisteessä olevaa leipää ja pari suolaista tai makeaa leivonnaista

02.03.2022 00:50:26
#551644 [+-] Piilota Suosittele

>>551615
No jos tykkää maustamattomasta jauhelihasta johon on sotkettu kourallinen vaseliinia niin ehkä.

ps. Mulla ei oo varmaan vuosiin ollu ruokakaapissa tommosta valikoimaa vaikka aina kattelenki kaikki tarjoustuotteet.

02.03.2022 09:35:02
#551672 [+-] Piilota Suosittele

On on jonotusta, niin jonottamiseen kulunut aika vs raha. Huomasin nyt vähän aikaa sitten, että ruokakassin hinta S-marketissa napsahti 70 euroa. Ei kaljaa, ei karkkia. Jugurttia, kananmunia muutama roiskeläppä, chiliperunoita ja pari pakettia kalapuikkoja (rainbow).

katselin kauhulla sitä hintaa. 70 vitun euroa. Lidl kutsuu.

[ 10 viestiä | ]