Kissaporo Kissaporo
Taikatemppu 2 Taikatemppu 2
meneepähän jalatkin hyötykäyttöön meneepähän jalatkin hyötykäyttöön
nauruvideo nauruvideo
Mun lähikauppa Mun lähikauppa
Tapan Sut Tapan Sut
Näinhän se on Näinhän se on
The Greta Thunberg Helpline The Greta Thunberg Helpline
Keksiä Keksiä
katsoit muualle, hävisit pelin :3 katsoit muualle, hävisit pelin :3
mahtuu mahtuu
𝖇𝖊𝖍𝖊𝖒𝖔𝖙𝖍 𝖇𝖊𝖍𝖊𝖒𝖔𝖙𝖍
Mericah Mericah
It's a chopper, baby... It's a chopper, baby...
söpö aasialainen söpö aasialainen
vuohi keksi nugetit vuohi keksi nugetit
Tekee höpöä Tekee höpöä
ansoitti kamunsa ansoitti kamunsa
Greta Greta
auringon valo perspektiivissä auringon valo perspektiivissä
Ainakin ovat rehellisiä ;D Ainakin ovat rehellisiä ;D
portaali portaali
Benis in face Benis in face
Dance Dance
 1 015 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.49 MB, 1 tiedosto, 17.02.2022 19:05:21
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 17.02.2022.

In the meantime, the Beijing Olympics

[61797] [talviolympialaiset.png] [2.49 MB] [1920x1080] [] []
talviolympialaiset.png

china

 · 

kommunismi

(64)  · 

peking 2022

 · 

olympics

 · 

vanki

(8)  · 

prisoner

 · 

ihmisoikeudet

 · 

chinese prisoner

17.02.2022 19:18:45
#547999 [+-] Piilota Suosittele

>>547995 siellä on joku nainen kahlittuna samaan aikaan ku olympialaiset pyörii... ja kyse ihmisoikeuksista ja tää vetää enempi huomiota mailmalla... vaikka kommarien sensuuri yrittää kuinka estää...

17.02.2022 19:19:32
#548000 [+-] Piilota Suosittele

>>547997
Niinku miten? Onko tämä revitty jostain dukumentista ja sitte sanotaan vaan että "joo, olympialaisten aikaan otettiin kuule seksiorjia!"

Eli mitä tosta kuvasta voi päätellä? Se voi olla vaikka saippuasarjasta, mistä sitä tietää? Oikeasti, jonkun elokuvan mainoksesta? Tai sitte niistä hulluista japanin selvitymis showsta?

17.02.2022 23:56:09
#548073 [+-] Piilota Suosittele

>>548006
Hyvin vaikea sanoa. Yksi tapaus oli se taleban/isis panttivanki, joka siis feikkasi someen itseään omassa kellarissa. Se oli rakentanut sen tarpeeksi uskottavasti, sekä kuvakulmia ei ollut kuin 1 tai 2. Nyt tässä tapauksessa, sekin mahdollista taikka sitten juurikin noin miten uutisissa sanotaan.

Syy miksi kyselin niin paljon, johtuu siitä että välillä youtubesta löytyy "nyt ne hyökkäs ja sota alko" mukamas livelähetyksiä ja muuta sontaa.

[ 10 viestiä | ]