Shrek reiveissä Shrek reiveissä
söpyli söpyli
Tissi Tissi
Juhannuksen tarjoilut Juhannuksen tarjoilut
pam pam pam pam pam pam
Kuningatar Kuningatar
Ihana nainen Ihana nainen
Nykyaikainen Ken Nykyaikainen Ken
Niin hyvää parsaa Niin hyvää parsaa
Uuden kaluston testaus Uuden kaluston testaus
Koirapeli Koirapeli
heimosenkeimo heimosenkeimo
Kanan sisäfilettä ja pottua Kanan sisäfilettä ja pottua
tsottomattee tsottomattee
Ihana nainen Ihana nainen
Siinä on paljon nuoltavaa Siinä on paljon nuoltavaa
Tzäpmän Tzäpmän
sillävälin mäkkärissä sillävälin mäkkärissä
Nunnat uuniin Nunnat uuniin
Raskaana Raskaana
Amazing Race Amazing Race
luolaston viikonloppu luolaston viikonloppu
Ihana nainen Ihana nainen
voi vittu merkel :--DD voi vittu merkel :--DD
 1 014 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.49 MB, 1 tiedosto, 17.02.2022 19:05:21
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 17.02.2022.

In the meantime, the Beijing Olympics

[61797] [talviolympialaiset.png] [2.49 MB] [1920x1080] [] []
talviolympialaiset.png

china

 · 

kommunismi

(64)  · 

peking 2022

 · 

olympics

 · 

vanki

(8)  · 

prisoner

 · 

ihmisoikeudet

 · 

chinese prisoner

17.02.2022 19:18:45
#547999 [+-] Piilota Suosittele

>>547995 siellä on joku nainen kahlittuna samaan aikaan ku olympialaiset pyörii... ja kyse ihmisoikeuksista ja tää vetää enempi huomiota mailmalla... vaikka kommarien sensuuri yrittää kuinka estää...

17.02.2022 19:19:32
#548000 [+-] Piilota Suosittele

>>547997
Niinku miten? Onko tämä revitty jostain dukumentista ja sitte sanotaan vaan että "joo, olympialaisten aikaan otettiin kuule seksiorjia!"

Eli mitä tosta kuvasta voi päätellä? Se voi olla vaikka saippuasarjasta, mistä sitä tietää? Oikeasti, jonkun elokuvan mainoksesta? Tai sitte niistä hulluista japanin selvitymis showsta?

17.02.2022 23:56:09
#548073 [+-] Piilota Suosittele

>>548006
Hyvin vaikea sanoa. Yksi tapaus oli se taleban/isis panttivanki, joka siis feikkasi someen itseään omassa kellarissa. Se oli rakentanut sen tarpeeksi uskottavasti, sekä kuvakulmia ei ollut kuin 1 tai 2. Nyt tässä tapauksessa, sekin mahdollista taikka sitten juurikin noin miten uutisissa sanotaan.

Syy miksi kyselin niin paljon, johtuu siitä että välillä youtubesta löytyy "nyt ne hyökkäs ja sota alko" mukamas livelähetyksiä ja muuta sontaa.

[ 10 viestiä | ]