Näin siinä käy kun suljetaan lapinlahden ja kellokosken kaltaiset psykiatriset sairaalat. Avohoitoa kaikille vaikkeivät osaisi edes itsenäisesti elää. Sitten ovat nämä "ajatustensa oksentajat" joiden tarinat kertovat kyseisen henkilön henkisestä tasosta. Kullervon sepustusta olisi tuskin edes -70 luvulla kelpuutettu raton tai jallun lukija tarinat palstalle ja siellä niitä sekopäisiä juttuja vasta olikin.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Mielenosoittaja
Namaste!
katri kulmuni
Tiskivuori, katselija, keep gleim ja Markon pallopsykoosi
Lompakot hukassa
Fakkkii vaan kaikille loppu kesäksi
Perkele, unohin laittaa nämäkin
auttaa :3
Sairaalareissu
Facebookki-laulu
Penisrakkautta <3
Hyvä nimi
Sanoma lehti mies ja nimiasioita
Muumit
täs mä
Kommenttiosio
Pascal Darras
Yksiö 3h+k
Kuinka saada digimummu kylään :D
Sonja vauhdissa
Monimutkainen
Ei janota
Ompeluelämää, suklaamonni ja vitut villoista
Mainokset harmittaa, sininen piste, ja in soviet russia...