ron huonossa hapessa ron huonossa hapessa
Mee nyt vittuun HD Mee nyt vittuun HD
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
Söin kaikki sun makkarat saatana Söin kaikki sun makkarat saatana
Jaws? Jaws?
sepe nussii possoa ja muut katselee sepe nussii possoa ja muut katselee
May The Chuck Norris Be With You May The Chuck Norris Be With You
NN:n viimenen kuva NN:n viimenen kuva
Sinä olet hyttynen Sinä olet hyttynen
Oh the irony Oh the irony
Ismon hulilupteri Ismon hulilupteri
Minäkin ajan Bemaria Minäkin ajan Bemaria
Viidakon kuningas Viidakon kuningas
On siinä syytäkin pelätä On siinä syytäkin pelätä
the garfielf (la)saga comes to an end the garfielf (la)saga comes to an end
omenapuu-2 1/8 omenapuu-2 1/8
Aku setä ja anime Aku setä ja anime
omenapuu-2 7/8 omenapuu-2 7/8
kjeh kjeh
Taikatukka Taikatukka
Slayjerin sisko Slayjerin sisko
IT-ankat IT-ankat
Venäläinen missikisa Venäläinen missikisa
Me rakensimme tämän kaupungin rock n rollilla Me rakensimme tämän kaupungin rock n rollilla
 396 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.86 MB, 1 tiedosto, 16.03.2026 18:03:08
[ + 4 - | ]

nakuankka salilla

[86801] [1844dbd1eb3b8aa0-h264-hd.mp4] [1.86 MB] [720x1280] [11.64s] [] []

oh vey

 · 

gains

 · 

gym

(7)
16.03.2026 18:26:00
#743136 [+1] Piilota Suosittele

En kyllä lähtis juutaloimaan kuntosalien bisnekseen. Noita nimittäin aina vähän väliä menee konkkaan ja taas ilmestyy uusia. Vakioasiakkaita on hyvin vaikea löytää, koska monet valitsee salinsa just sillä perusteella mimmosia ihmisiä sielä käy.

17.03.2026 00:01:44
#743251 [+-] Piilota Suosittele

>>743136
Jep, parempi ostaa painot kotiin jotka ylttää 80kg per käsi, rakentaa rack, penkki ja ostaa levytanko, saa tehtyä kaiken, mutta harvempi tekee, koska salille lähdetään, kotona ne kerää vaan pölyä ku ootte kaikki laihaläskejä jo muutenkin.

Alotus on vaikein, mut jos sä oot jo salilla, et sä lähe sieltä kotia ilman treeniä.

[ 6 viestiä | ]