Vihervasemmistolaiset ja isammaanpuolustajat ovat kaikki alikoulutettuja. Ero toki noiden välillä on se että vihervasemmisto porukat ovat saaneet "korkeakoulutuksen" pseudotieteistä nimeltään sukupuoltenmoninaisuustutkimus. Kukatahansa vähäälyinen pystyy sellaisesta hömpästä kirjoittaa maisterin ja tohtorin paperit heittämällä.
[
3 viestiä
|
]
⭰
THL - Muutama tuhat testiä riittää varmasti
Vittu että Marin on perseestä.
Filippiinihoitsuja tulossa
Bännit suomireddittiin kun julkaisi faktan THL:n sivulta