tämmöne huumori pläjäys tästä,,, tämmöne huumori pläjäys tästä,,,
Äiteen värssy Äiteen värssy
ihan paska kuva ihan paska kuva
Ilmeeni aamuisin ;___; Ilmeeni aamuisin ;___;
elämän koulu elämän koulu
Hippi perkele! Hippi perkele!
derpy derp derp derp derpy derp derp derp
lentokalvoiden kaidetäytös lentokalvoiden kaidetäytös
Haleja! Haleja!
Rip in pieces NN Rip in pieces NN
Tutkinta-aineiston testaamiset Tutkinta-aineiston testaamiset
ilkimys ilkimys
Kasari Pepe Kasari Pepe
Ei vituta Ei vituta
­ ­
Dali nauttii Dali nauttii
Please go on Please go on
Kirkko veren päällä Kirkko veren päällä
Kun teet sim cityssä lähiön Kun teet sim cityssä lähiön
K. Iitos K. Iitos
on se jotain on se jotain
Musta mies jahtaa Musta mies jahtaa
Vaikuttunut Vaikuttunut
mac&cheese mac&cheese
 1 076 näyttökertaa, 22 viestiä, 5.09 MB, 1 tiedosto, 13.12.2021 14:11:26
[ + 5 - | ]

Koronapassi

[59565] [passi.mp4] [5.09 MB] [586x576] [] []

13.12.2021 14:26:58 | 14:27:14
#528433 [+2] Piilota Suosittele

Näinhän tuo tuntuu menevän. Taas syytetään rokottamattomia aivan turhaan. Ne eivät enää baareissa hillu. Eivät käy enää missään. Kaikki paikat koronapassilla. Ketkä niissä paikoissa käy? Ketkä levittää tätä? Ketkä ei käytä enää maskia (kun on suojattu).

Rokotetut ovat kulkutautimyönteistä porukkaa.

13.12.2021 20:21:23
#528532 [+-] Piilota Suosittele

>>528527 No kaivappa nimeni ylös ja postaa tänne kun kerta niin osaat. Sua vituttaa vaan se että me muut tiedetään susta kaikki. Kuka olet ja minkä ikäinen. mt-potilas iisalmesta joka on myös pedari joka pitäs likvidoida. En ala uhkaileen turhaan mutta jotain kauheata sulle pitäs tapahtua.

13.12.2021 20:40:11 | 20:41:30
#528546 [+-] Piilota Suosittele

>>528544 Mielelläni tuhlaan aikaasi mutta lopetan mielummin tähän. Voisin jonku oracle botin nakata sulle niin saat sen kanssa ulista. https://www.cleverbot.com

13.12.2021 20:42:32 | 20:43:12
#528547 [+-] Piilota Suosittele

>>528546 Mun aikaa ei voi tuhlata koska totuus on että se maksaa rahaa. Velka on totta eikä velkaa pääse pakoon. Kyllä sinä vielä viisastut ja ymmärrät sen jonain päivänä.

[ 22 viestiä | ]