Me kuollaan kaikki Me kuollaan kaikki
Sipilex Sipilex
Velka on totta orjat. Te kuulutte suomen orjaluokkaan Velka on totta orjat. Te kuulutte suomen orjaluokkaan
somehuarulit somehuarulit
Melkein kuoli Melkein kuoli
pippi långström pippi långström
Meno venäjä Meno venäjä
Mekaanikko Mekaanikko
paska perse pillu runescape paska perse pillu runescape
Karavaani Karavaani
talvi gondola talvi gondola
Turppi Turppi
Muutama kuva 30. Muutama kuva 30.
hiilinielu :D hiilinielu :D
Fiona Wade Fiona Wade
Venakkokopteri tipahtaa. Venakkokopteri tipahtaa.
Jumalan terve Jumalan terve
Tämän takia Trump rakastaa näitä äänestäjiä Tämän takia Trump rakastaa näitä äänestäjiä
Kahvakin jäi käteen Kahvakin jäi käteen
Päivän Enbuske 😁 Päivän Enbuske 😁
ihana nainen ihana nainen
kommareita ottaa pattii kommareita ottaa pattii
Piti kokeilla jalkaa Piti kokeilla jalkaa
2022 2022
 828 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 26.08.2021 23:13:54
[ + 2 - | ]

**Varoitus herkille - Parodia**


27.08.2021 10:48:58 | 05:55:06
#494991 [+-] Piilota Suosittele

Tottakai ne maalitolpat siirtyy. Ainoa varma asia on se, että lääkeyritysten lompakot paksunee.

27.08.2021 16:07:10
#495059 [+-] Piilota Suosittele

>>494942
Hyvä uutinen. Testaaminen oireettomilta on muutenkin vailla järkeä. Noilla testauksilla tosin tienaa todella paljon. Toisin sanoen veronmaksajat maksavat jälleen tarpeettomia lisäkuluja.

27.08.2021 17:16:07
#495074 [+-] Piilota Suosittele

>>495059
Eli vedit tähänkin salaliittofoliohattuilut.
Tiesitkö, että esim. sikaflunssaan rokotteet maksoivat alle 2€/kpl ja saman pyytää nyt koronasta muut paitsi Pfizer?

27.08.2021 19:26:36 | 19:29:39
#495123 [+-] Piilota Suosittele

>>495074
Tiedätkö paljonko koronatestaus maksaa?
Se on valtava bisnes. Yksityisellä testi maksanut lähes 300€!
Muissakin tapauksissa ihan tolkuttoman paljon. En ihmettele yhtään, että jotkut tahot ovat hyvillään tarpeettomista testauksisa.

27.08.2021 22:41:35
#495218 [+-] Piilota Suosittele

>>495123
Nyt faktaa pöytään, että Suomessa testi maksaisi 300€.
Turha muuten esittää Mehiläisen taksoja teille, jotka ette maksa henkivakuutusta, että "tää maksaa"
Menkää kunnalliseen. ajan saa parissa tunnissa.

27.08.2021 23:14:20 | 23:15:13
#495230 [+-] Piilota Suosittele

>>495218
Sanoin, että maksaa yksityisellä lähes 300€. Muissakin tapauksissa ihan tolkuttoman paljon.
Ja jos saat sen ilmaiseksi työpaikan tai muun kautta se ei tarkoita, että ne olisivat halpoja.
Noita testejä tehdään ihan liikaa ja ne otetaan verorahoista.

''Kuluttajaliitto julkaisi kesäkuussa kattavan vertailun (siirryt toiseen palveluun) erilaisten koronatestien hinnoista. Sen mukaan omakustanteinen PCR-testi maksaa Suomessa halvimmillaankin 150 euroa ja kalleimmillaan 267 euroa.

Kuluttajaliiton vertailussa oli mukana seitsemän yritystä. Ulkopuolelle jäi ainakin PR2You-niminen yritys, joka markkinoi PCR-testiä 120 euron ja etuasiakkaille 99 euron hintaan.''

Siitä sitten ynnäilemään montako testiä on Suomessa tehty ja mikä on hintalappu yhteiskunnalle.

Lähde Yleltä, koska et kuitenkaan muita lähteitä usko: https://yle.fi/uutiset/3-12046545

[ 8 viestiä | ]