kiva tehä töitä kiva tehä töitä
Eva Longoria ilmeilee Eva Longoria ilmeilee
Tarkkana tänä yönä! Tarkkana tänä yönä!
Karvinen Karvinen
Pantava Iida Panosaari Pantava Iida Panosaari
Kapteeni NN vs paint Kapteeni NN vs paint
lsd arts lsd arts
Normaali ja tasapainoinen ihminen Normaali ja tasapainoinen ihminen
Julie Newmar Catwoman 1966 Julie Newmar Catwoman 1966
Sääntö 34 ei jätä eikä tuomitse Sääntö 34 ei jätä eikä tuomitse
Olet valasmälli Olet valasmälli
Kapteeni NN vs radio Kapteeni NN vs radio
Tuomas Veturi Tuomas Veturi
suojelija suojelija
Voi ei OOOOOOH Voi ei OOOOOOH
Sosiaalipummijäbä Sosiaalipummijäbä
Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta? Mielipiteitä videosta tai sen aiheesta?
Tähtitieteilijä Tähtitieteilijä
vakavaa liiketoimintaa vakavaa liiketoimintaa
Niin totta Niin totta
testaan vain testaan vain
This can't be This can't be
Kaljantai Kaljantai
Burgereita kaikkialla Burgereita kaikkialla
 990 näyttökertaa, 26 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 17.11.2021 21:03:50
[ + 1 | ]

Mitä vittua verkkokauppa?!

[58653] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [614x457] [] []
tiedosto.jpg

juutalainen

(178)  · 

verkkokauppa

 · 

mainos

(159)  · 

uuni

(61)
17.11.2021 22:41:03
#518338 [+-] Piilota Suosittele

Eiköhän tämä ollut vain nakun pikku provo ipalle?
Mitä vitun väliä sillä on onko joku syntynyt juutalaiseen, lessu tai ev-lut perheeseen?
@Nakuankka on juutalainen ja mitä sitten, mutta tuskin sionisti.
Haukkukaa meitä, jotka puoluekannastamme välitämme, vaikka Järvenpäässä yksi lähti tai erotettiin kun ei suostunut puolueen linjaan ja itse olen saman akan kanssa samoilla linjoilla, ellen jopa...

17.11.2021 22:52:48
#518344 [+-] Piilota Suosittele

>>518339
Vaikea olla palvelematta yhtä ja toista loukkaamatta ja samalla yrittäjä.
On itsenäisyyspäivää, joulua, hanukkaa, Black frideytä, pakkasukon päivää, ystävänpäivää, pääsiäistä, vappua, juhannusta, lgtb-päivää...

17.11.2021 22:57:53
#518346 [+-] Piilota Suosittele

>>518339
Anteeksi.
Meni vähän ohi.kauppias pahoittelut, että kyseessä oli vain ns. hakukoneen moka, joka yhdisti spesifiset uunit juuri juutalaisen uskontoon ja teidän valmistustapoihin sopiviksi?

Tottakai eri juhliin haetaan tietyllä hakusanalla, mutta eikö tuossa sinunkin linkissä

17.11.2021 23:01:27
#518348 [+-] Piilota Suosittele

>>518345
Onhan tuo aivan ymmärrettävä moka ja itse enemmänkin nauraisin jos omalle kohdalle sattuisi ja täytyy huomata, että kauppias on pahoitellut virhettä ja sen aiheuttamaa pahennusta.
Vrt. Kärkkäinen joka nauraisi röhönaurua tuollaiselle naamakirjassa.

18.11.2021 02:57:26
#518405 [+-] Piilota Suosittele

>>518339
Mittee, onko meijjän perverssi irstailija muka vielä sionistikin? Tää ois pitäny arvata jo siinä vaiheessa ku se treffeille tultaessa selitti, että jos oon kikkelityttö niin mun pittää erikeepperillä laittaa essu taakseppäin piiloon.

En tajunnu mistä siinä oli kyse ku se sano, että pittäis muka lipua ihan ku ois nuolemassa nahan alta, mutta asiakas on aina oikiassa.

18.11.2021 21:18:31
#518645 [+-] Piilota Suosittele

Sionismi on Israelilaista nationalismia. Eli mitä pahaa siinä on? Samaa kuin suomalainen on isänmaallinen omalle maalleen.

18.11.2021 22:17:52
#518662 [+-] Piilota Suosittele

>>518639
En sano että juuri tämä on tarkoituksella tehty, vaan että se helposti voidaan korjata sanomalla "Oho, pahoittelut en tiennyt". Niin tämäkin, samoilla sanoilla kuitataan ja kaikki on hyvin.

Miksi siis joku muu ei tekisi myös, jos kerran "en tiennyt" saa kaikki synnit anteeks?

[ 26 viestiä | ]