Varaluukku Varaluukku
Eppäelen Eppäelen
Varovasti, jonne... Varovasti, jonne...
Läski Paska käy nettitreffeillä Läski Paska käy nettitreffeillä
PeliLogiikka - Lemmings [1991] PeliLogiikka - Lemmings [1991]
Komppaniassa herätys Komppaniassa herätys
Ihmisiltä ei saa olla missään rauhassa Ihmisiltä ei saa olla missään rauhassa
Vedonlyönti Vedonlyönti
Valmistaudu kohtaamaan koirosi >:3 Valmistaudu kohtaamaan koirosi >:3
homosaatio homosaatio
Paint-joulukalenterin 10. luukku: Britanniassa tapahtuu Paint-joulukalenterin 10. luukku: Britanniassa tapahtuu
Uutiskynnys Uutiskynnys
hei kuinka voin auttaa? hei kuinka voin auttaa?
Hirttovinkkejä jouluksi Hirttovinkkejä jouluksi
Ikiliikkuja Ikiliikkuja
Pikku vinkki Pikku vinkki
Heitä valtionkirkko voltti! Heitä valtionkirkko voltti!
Vihervassarin kalusto Vihervassarin kalusto
Ohje nettikeskusteluun Ohje nettikeskusteluun
Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali Normaali ja tasapainoinen homoseksuaali
Heppa syö Heppa syö
apustus tarina apustus tarina
roni.obj roni.obj
Farting Preacher (internetin esihistoria) Farting Preacher (internetin esihistoria)
 742 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.33 MB, 1 tiedosto, 15.11.2021 20:07:42
[ + 2 | ]

Beseech - Gimme Gimme Gimme (ABBA cover)


beseech

 · 

gimme

 · 

gimme gimme gimme

 · 

abba

15.11.2021 21:29:04 | 21:29:11
#517137 [+-] Piilota Suosittele

Between the Lines, Shimmering, Highwayman, My Darkness Darkness jne.

Yli 20 vuotta olen kuunnellut Beseechin todella upeita melodioita.

15.11.2021 21:42:44
#517152 [+-] Piilota Suosittele

>>517139
Beseech ei ole massoja kunnolla päässyt näkemään. Kovin marginaaliin aina jäänyt.

Paradise Lost ja Type O Negative ovat paljon enemmän massakamaa levymyyntilukujensa ja tunnettuutensa kautta.

Ei sillä etteikö Petteri Teräs olisi ollut erittäin mahtava laulaja ja etteikö esimerkiksi My Girlfriends Girlfriend tai vaikkapa Angry Inch olisi mahtavia kappaleita.

Paradise Lostin linjasta poikennut levy One Second ja erityisesti nimikkokappale ja Say Just Words toki olivat myös aikanaan aivan maagisia ja iskivät kuin leka.

15.11.2021 21:50:51
#517159 [+-] Piilota Suosittele

>>517152 Nii siis joo tunnettavuudeltaan massaa. Selittää kans ku en oo tähän tutustunu aijemmin vaikka tota gootti meininkiä selaillu. Tarkotin että enempi soundiltaan ja yms ei oo mitään erikoista ensi kuuntelulta. Mut jatketaan kuuntelua ja katotaan millasta tää on.

[ 4 viestiä | ]