Isomanne Isomanne
Mrilevain lentää pihalle R-kioskista Mrilevain lentää pihalle R-kioskista
Niilo ja Onni uimassa Niilo ja Onni uimassa
Bones - TheDayYouLeaveThisPlanetNobodyWillNotice Bones - TheDayYouLeaveThisPlanetNobodyWillNotice
Bones - TheCafeteria Bones - TheCafeteria
Kilvannainti Kilvannainti
Toveri kissa Toveri kissa
Upi näyttää markolle anime tytyjä Upi näyttää markolle anime tytyjä
Torttubotskei Torttubotskei
Pablo Escobar paikannettu Pablo Escobar paikannettu
Teboilille paskalle Teboilille paskalle
Demari Demari
narun vetoa :3 narun vetoa :3
hmm.... hmm....
Huutista Huutista
La Ripuliremo La Ripuliremo
Seteliautomaatti Seteliautomaatti
The Fast Show - Macho Fantastico The Fast Show - Macho Fantastico
Pers pano Pers pano
Junamatka 1942 Junamatka 1942
Tutkittua tietoa koronasta Indonesian tyyliin Tutkittua tietoa koronasta Indonesian tyyliin
doa doa
1# Eka luukussa Petteri! 1# Eka luukussa Petteri!
Somppujen äo Somppujen äo
 1 021 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 19.03.2019 15:18:03
[ + 6 | ]

Kultamunat kuoriutuvat!

[26493] [kultamunat.jpg] [0.11 MB] [922x452] [] []
kultamunat.jpg

kultamuna

 · 

pakolainen

(47)  · 

pakolaiset

(34)  · 

kultamunat

 · 

kuoriutuminen

 · 

mädätys

(7)  · 

mamutus

(8)  · 

mamu

(210)  · 

mamut

(32)  · 

rikastus

(6)
19.03.2019 16:13:32
#173006 [+-] Piilota Suosittele

>>172992
Sitten voi hyvillä mielin leikata vanhuksilta, lopettaa pari koulua ja lopettaa tiestön hoito, mutta pääseepä anterot taputtamaan karvaisia käsiään yhteen optulan tilastot takataskussa.

19.03.2019 16:49:28
#173023 [+-] Piilota Suosittele

Nauratti päivän Turun Sanomat, jossa todettiin persujen laskelmien menneen perseelleen, koska ”OSA somaleista käy töissä” ei vidu =)

19.03.2019 17:22:54 | 19:29:37
#173070 [+1] Piilota Suosittele

Olen kuullut, että olisi yli 3 miljardia käytettävää valuttaa enemmän jos ei vastaanotettaisi turvapaikanhakijoita. Olen myös kuullut, että turun puukotusta ei olisi tapahtunut jos ei oltaisi otettu turvapaikanhakijoita.

19.03.2019 18:14:12
#173109 [+-] Piilota Suosittele

>>173070 ei olisi enempää rahaa, olisi vähemmän velkaa. Suomalaisten vanhusten takia ei otettaisi velkaa kuin siinä tapauksessa, että se taatusti Alexanderin ja Jyrkin kavereiden taskuun lyhentämöttömänä - ilman sentinkään veronmaksua Suomeen.

19.03.2019 18:15:16
#173113 [+-] Piilota Suosittele

olen kuullut että kaikki minun kanssa eri mieltä olevat pitäisi lahdata. mutta kanssani ei asu kukaan, joten syytän lääkkeitä

20.03.2019 10:13:31
#173436 [+-] Piilota Suosittele

Seuraava askel on koulutus. Luokkakoot kasvavat, rahaa ei riitä kouluille. Opetusjärjestelmä vavahtelee. Suomi putoaa banaanivaltioksi hyvässä tahdissa.

[ 11 viestiä | ]