raana raana
Autossa omaa kivaa Autossa omaa kivaa
hapsi_ kuvakommentti hapsi_ kuvakommentti
Maisey Monroe Maisey Monroe
Tuijottajat Tuijottajat
Maastopyöräilyä Maastopyöräilyä
Kimppakivaa Kimppakivaa
Tissit Tissit
Mummon nikotiinipussit Mummon nikotiinipussit
mattorallit mattorallit
Häpi deis Häpi deis
join obi wan by the campfire join obi wan by the campfire
lihatutkimus lihatutkimus
Tissit Tissit
Raiskaaja liesi Raiskaaja liesi
Vanhaa kuvaa Vanhaa kuvaa
Porin ässät Porin ässät
Näin mitataan peenori Näin mitataan peenori
suhinaa metsässä suhinaa metsässä
Börh Börh
voe vittu fränklin voe vittu fränklin
Spider-Cat Spider-Cat
Nii saatana Nii saatana
Digimulkku Digimulkku
 839 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.72 MB, 1 tiedosto, 11.11.2021 12:18:20
[ + 2 | ]

KFC jonotus

[58373] [kfc.jpg] [0.72 MB] [1920x1080] [] []
kfc.jpg

kfc

(53)  · 

kana

(136)  · 

ämpäri

(17)  · 

jengi

(12)  · 

jonottaa

11.11.2021 18:43:54
#515255 [+2] Piilota Suosittele

Huutista kyl :D Pitää kyl joskus testaa, mutta sama kun BK:n kanssa että ei mikään vitun kiire ja kuka vittu jonottaa jotain paskaa pikaruokasafkaa?

11.11.2021 20:08:29
#515268 [+1] Piilota Suosittele

Baltiassa on tullut KFC kokeiltua ja ihmeteltyä.

Ja todettua, että Suomessa S-ryhmän OFC-kana on parempaa, paremmat ja fiksummat annokset ja mikä tärkeintä, suomalaista kanaa.

12.11.2021 10:12:28
#515358 [+-] Piilota Suosittele

Nyt jonottajat saivat tyhjän ämpärin täyden sijasta. Se vain täytetään kassalla :) Voin melkein kuvitella sitä roskan määrrää. Mihin tyhjät ämpärit jätetään koska mukaan niitä ei varmasti kukaan ota.

13.02.2022 21:52:45
#547415 [+2] Piilota Suosittele

Tuli turun reissulla testattua.
Ei erikoista, aika hintavaa kun miettii että 6 "suikaletta" kanaa + 12kpl hot wingsejä + pieni limu = 19,10€.
Joten ei kovin pian uudestaan, ennemmin paikallinen lounas paikka tai kebula jo hinnan / annos koon puolesta.

[ 7 viestiä | ]