Perhepakkauksella resilaaria saa vain pään ja vattan sekasin. Yskästä ja nuhasta puheen ollen auvoin nenäsumutteen voi työntää sinne mihin aurinko ei paista (ei nenään), nasolin lyhyenä kuurina toimii paljon paremmin.
[
4 viestiä
|
]
⭰
hups
Yllätti Mandon
samaa paskaa eri paketissa
Star Wars - Lightsaber Battle
Vaderiin ihastunut hoitsu (sarjakuva)
Työmijes
Hyvää Star Wars päivää
Mario?
Ihana Leia
Show me my place
Hra senaattori, meillä olisi tällaisia luuttibokseja