Perseet Perseet
magnumi magnumi
Vahtivuoro vaihtui :3 Vahtivuoro vaihtui :3
Umad? Umad?
höyrymekaanikko jäi jumiin höyrymekaanikko jäi jumiin
pikkuset torkut :3 pikkuset torkut :3
kissankelaus kissankelaus
Marinaadi Marinaadi
Privet Privet
Euforinen kissetin Euforinen kissetin
hehe hehe
kamerinsa kanssa syömässä :3 kamerinsa kanssa syömässä :3
Povnoa Povnoa
Rahankeräys Rahankeräys
boing, osui nöpöön boing, osui nöpöön
Kouluvierailu Kouluvierailu
Ryppy lääkärinä osa VIII Ryppy lääkärinä osa VIII
Sillä aikaa Venäjällä... Sillä aikaa Venäjällä...
Mr. Snuggles Mr. Snuggles
youo shall on passse :3 youo shall on passse :3
Totuus vai tehtävä? Totuus vai tehtävä?
vuoden työt tehty, kasasi hyllyn itse vuoden työt tehty, kasasi hyllyn itse
Volmarin auto Volmarin auto
skottilainen Pipsa possu skottilainen Pipsa possu
 839 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.64 MB, 1 tiedosto, 09.11.2021 01:04:59
[ + 4 | ]

resilar

[58263] [yoda.png] [0.64 MB] [475x547] [] []
yoda.png

resilar

(8)  · 

yoda

(12)  · 

yskänlääke

 · 

star wars

(67)
09.11.2021 19:53:10
#514609 [+1] Piilota Suosittele

>>514397
Tämä on niin totta. Tai edes Cocillana.

Resilar on vain helvetin pahaa. Ei auta yskään, ei saa unohtamaan yskää eikä pärise edes pöntössä.

10.11.2021 10:33:38
#514889 [+-] Piilota Suosittele

Perhepakkauksella resilaaria saa vain pään ja vattan sekasin. Yskästä ja nuhasta puheen ollen auvoin nenäsumutteen voi työntää sinne mihin aurinko ei paista (ei nenään), nasolin lyhyenä kuurina toimii paljon paremmin.

[ 4 viestiä | ]