Tyhmä samuraisoturi! Tyhmä samuraisoturi!
Läski paska Läski paska
Mestaritar Mestaritar
Muna Muna
Unexpected Jihad Unexpected Jihad
vastaisin :3 vastaisin :3
No welding No welding
Luolaston väki Luolaston väki
Vaikut putsinkiin Vaikut putsinkiin
Kissagifejä Kissagifejä
That's what she said! That's what she said!
Tuhokäyttäjä Tuhokäyttäjä
:) :)
Pukki myöhästyi Pukki myöhästyi
Suurin keikka aikoihin Suurin keikka aikoihin
Juksutettu Juksutettu
Arkistoon Arkistoon
Tiukkaa tekee Tiukkaa tekee
Oven koputtaminen on meemi Oven koputtaminen on meemi
Ois kyllä Ois kyllä
Benis :--D Benis :--D
Whap Whap
Se on loppu nyt (vai onko?) Se on loppu nyt (vai onko?)
mai beloved vaifu ;__; mai beloved vaifu ;__;
 735 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 05.11.2021 16:04:44
[ + 2 | ]

Reissumies harmittaa

[58138] [Kun-Reissumies-harmittaa.jpg] [0.05 MB] [540x960] [] []
Kun-Reissumies-harmittaa.jpg

reissumies

(8)  · 

fazer

(10)  · 

twitter

(175)  · 

mieli ry

06.11.2021 03:25:45
#513403 [+-] Piilota Suosittele

Sen verran pitää kommentoida, että Fazer tekee Baltian maihin paljon parempaa leipää, kuin Suomeen.
Useampi vuosi sitten jo tullut tämä todettua.

Esimerkkinä vaikkapa Fazer Must Leib.

06.11.2021 13:32:01
#513543 [+-] Piilota Suosittele

>>513191

Jep. Ja huolella. Samoin jää reissumies. Syystä koska en ole nähnyt yhden yhtä neekeriä (nigru, nigger, nigga. Aivan kuten itse toisiaan määrittelevät) erämettällä tai savotalla. Missään missä olen kulkenut ei ole näkynyt. Ei edes turistirysissä. Ei missään.

Neekeri ei eräile, ei samoile. Sitten siihen toiseen asiaan. Somali ja irakilainen tai iranilainen ei ole neekeri. True nigga ei niggaile samaan tapaan kuin somalit. True nigga eräilee steissillä.

06.11.2021 13:33:19
#513544 [+-] Piilota Suosittele

>>513403

Tietenkin. Suomen sisämarkkinat ovat aivan liian pieni. Siksi ulkomaankauppa. Harmi vaan, että ei paljon ulkomaankauppaa suomessa harrasteta. Saattaisi olla tilanne kuin 1980 luvulla. Olis ylijäämää niin ja vitun perkeleesti.

[ 8 viestiä | ]