Tämä selvä >:3 Tämä selvä >:3
Mario Mario
Anteeksi, nyt pitää rientää Anteeksi, nyt pitää rientää
Osu Osu
big nigga big nigga
Uusi logo Uusi logo
Best keygen music on piano Best keygen music on piano
Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3 Harvinaisen onnistunut kirjontatyö :3
Niin maukaksea viinaa Niin maukaksea viinaa
Islam kuvina Islam kuvina
Pyöräretki Pyöräretki
Tän jätkän ennustukset on aika kohdallaan ollut tähän mennessä Tän jätkän ennustukset on aika kohdallaan ollut tähän mennessä
Kerro syntisi minulle Kerro syntisi minulle
Kanadalainen autohuoltamo Kanadalainen autohuoltamo
On ne tyhmiä! On ne tyhmiä!
Minäkin osaan! :3 Minäkin osaan! :3
Ole hyvä ja poistu Ole hyvä ja poistu
Turpa kii banaani! Turpa kii banaani!
Tasapainoista kuuntelua :3 Tasapainoista kuuntelua :3
Testing Testing
Kaksoismirri Kaksoismirri
The Simpsun The Simpsun
Kysymys Kysymys
TFW Luolasto alhaalla TFW Luolasto alhaalla
 1 564 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.87 MB, 1 tiedosto, 09.10.2021 21:10:25
[ + 2 | ]

Nuoripari rannalla

[57263] [jambouimassa.mp4] [1.87 MB] [368x656] [] []

jambo

 · 

neekeri

(1397)  · 

uimaranta

(5)
09.10.2021 22:00:31
#506804 [+5] Piilota Suosittele

No varmaan hyvä homma niin kauan kun Jambo pysyy kotimaassaan ja mamma saa viihdykettä lomillaan.
Paska homma siinä vaiheessa kun mamma ja Jambo menee naimisiin + muuttavat mamman kotimaahan, missä Jambo oleskeluluvan / kansalaisuuden saatuaan nostaa kytkintä mamman kanssa solmitusta avioliitosta ja rupeaa pyörittämään nuijaansa alaikäisissä blondeissa.
Mamma puolestaan lähtee surun murtamana uudelle lomalle ja löytää jälleen rakkauden n.30v ahmedista and here we go again.

10.10.2021 01:46:21
#506860 [+1] Piilota Suosittele

>>506858
ootko homo saanu bannit vai miks sonjailet. kertoo kyllä paljo ihmisestä jos saa bannit tai puhuu kolmannessa persoonassa yleisellä nimimerkillä. hommaa pallit nyyppä.

11.10.2021 15:46:42
#507189 [+-] Piilota Suosittele

Kyrpä pystyssä valkoinen merinorsu ylös merestä :D ei vittu, kyllä mulla laskis aika nopeasti jos tuollaisen valaan näkisi livenä alasti noin läheltä.

[ 5 viestiä | ]