Mikä biisi tää on Mikä biisi tää on
virgin äänestys vs chad vallankaappaus virgin äänestys vs chad vallankaappaus
Taivasvanne on baras :D Ja Stormcloakit :D Taivasvanne on baras :D Ja Stormcloakit :D
Hetkinen, tämähän on tuttu... ;__; Hetkinen, tämähän on tuttu... ;__;
Viestihessut Viestihessut
Kettu hommaa tienistiä Kettu hommaa tienistiä
Surprise MF Surprise MF
virgin panther vs The Chad Blade virgin panther vs The Chad Blade
Apina tekee sitä mitä apina osaa Apina tekee sitä mitä apina osaa
Perkeleen katti Perkeleen katti
Wryyyy Wryyyy
yörgh yörgh
Pitkä bongokissa on pitkä Pitkä bongokissa on pitkä
Taksikyyti. Taksikyyti.
Shiva Shiva
Ei ollut jadhavista ilmapalloksi Ei ollut jadhavista ilmapalloksi
Kuvakommentti Kuvakommentti
Karvoja keitossa Karvoja keitossa
Kuva ei tarvitse otsikkoa Kuva ei tarvitse otsikkoa
Aina tervetullut Aina tervetullut
Doges 2 Doges 2
Gines ankka Gines ankka
kippis sille kippis sille
Vai sil viisii Vai sil viisii
 679 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 08.07.2019 12:11:51
[ + 7 | ]

Neljä vuodenaikaa

[31763] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [740x811] [] []
tiedosto.jpg

saari

(15)  · 

ilmakuva

09.07.2019 13:44:19
#223938 [+-] Piilota Suosittele

>>223930
Mut me ei ollakkaan japskeja. Se on ihan loogista lukea ja kirjoittaa vasemmalta oikealle kun ihmiset yleensä ovat oikeakätisiä. Ennen vasenkätiset "korjattiin" :/

[ 5 viestiä | ]