pipopää :3 pipopää :3
Ajoi 60 alueella 70km/h Ajoi 60 alueella 70km/h
kumpi uhriutuu enemmän kumpi uhriutuu enemmän
Bongokisu Bongokisu
Ace of spades nightcore Ace of spades nightcore
niin totta niin totta
Albert kertoo totuuden Albert kertoo totuuden
kärbä kärbä
Sunnuntain kikkeli Sunnuntain kikkeli
Vasemmiston puolueohjelma Vasemmiston puolueohjelma
minne palikat menevät? minne palikat menevät?
Mäkiautoilua Mäkiautoilua
snibs! snibs!
Ylinopeussakot Ylinopeussakot
Vitun lampaat Vitun lampaat
jaha jewtube on sensuroinu oikeen urakalla jaha jewtube on sensuroinu oikeen urakalla
en tiiä en tiiä
Dang ol boo man Dang ol boo man
Perjantai Perjantai
Puhutaan kuolemasta Puhutaan kuolemasta
hassu leikki :3 hassu leikki :3
Luolasto luonnonsuo.. luonnonkuoressa Luolasto luonnonsuo.. luonnonkuoressa
Niin monta ruokaa Niin monta ruokaa
nigersaurus nigersaurus
 956 näyttökertaa, 3 viestiä, 9.39 MB, 1 tiedosto, 07.10.2021 19:27:59
[ + 3 - | ]

Norlisk

[57197] [tiedosto.mp4] [9.39 MB] [320x240] [206.05s] [] []

talvi

(97)  · 

tuuli

(27)  · 

jää

(49)  · 

venäjä

(491)  · 

bashakov

 · 

kashin

08.10.2021 16:30:38
#506565 [+1] Piilota Suosittele

>>506305
Русская песня
Пусть защемит мне сердечко,
Его песней только тронь.
Лед в глазах, а в небе свечка,
Отогрей мне душу, ласковый огонь.

А вокруг белым-бело, и снегу намело.
Лишь у меня за пазухой
Все равно тепло.

Свет морозный звоном бьется,
Песнь искрится на устах.
Вот на дикий крик сорвется,
Дрогнет зверь в седых измученных лесах.

А вокруг белым-бело, и снегу намело.
Лишь у меня за пазухой
Все равно тепло.

В песне той метет пороша
И я бесцельно еду вдаль.
И не сказать чтоб я хороший,
Но мне себя ни чуточки не жаль.

А вокруг белым-бело, и снегу намело.
Лишь у меня за пазухой
Все равно тепло.

А вокруг белым-бело и снегу намело...

Venäläinen laulu
Anna sen puristaa sydäntäni
Kosketa häntä vain laululla.
Jää silmissä ja kynttilä taivaalla,
Lämmitä sieluni, lempeä tuli.

Ja sen ympärillä on valkoista, valkoista ja lumen peitossa.
Vain rinnassani
On vielä lämmin.

Pakkasvalo lyö
Laulu hohtaa huulilla.
Täällä villi huuto katkeaa,
Peto vapisee harmaissa metsissä.

Ja sen ympärillä on valkoista, valkoista ja lumen peitossa.
Vain rinnassani
On vielä lämmin.

Sen laulussa yksi pyyhkäisee jauhetta
Ja ajelen tavoitteettomasti kaukaisuuteen.
Ja älä sano, että olen hyvä
Mutta en ole yhtään pahoillani itsestäni.

Ja sen ympärillä on valkoista, valkoista ja lumen peitossa.
Vain rinnassani
On vielä lämmin.

Ja ympärillä oli valkoista ja valkoista ja lumen peitossa ...

[ 3 viestiä | ]