Vitu rasistit! Vitu rasistit!
nyt kävi näin nyt kävi näin
Ikiwanha yskän karkotus pierutaika Ikiwanha yskän karkotus pierutaika
Kirjastokortti Kirjastokortti
Brandy Taylore Brandy Taylore
anime anime
Eläkkeelle! Eläkkeelle!
kettu ja jänis kettu ja jänis
Kääpiöt röissä (1937) Kääpiöt röissä (1937)
kalevalan gondola kalevalan gondola
Bo Hager Bo Hager
Paskoja deittejä Paskoja deittejä
ei käyny flaksi ei käyny flaksi
Hapsi, pihvi ja nakuankka Hapsi, pihvi ja nakuankka
Rap Rap
Kissa juo viinaa Kissa juo viinaa
Hosue [sic] Hosue [sic]
Pirkka Nykänen Pirkka Nykänen
this is uganda this is uganda
Kikkelityty Kikkelityty
Korjasi kaverin kitaran Korjasi kaverin kitaran
Oulussa 2020 Oulussa 2020
kfc kfc
koronabileet koronabileet
 539 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 02.10.2021 00:03:02
[ + 5 | ]

Lievä persufobia akalla.

[57094] [Screenshot_20211001-235823_Twitter.jpg] [0.44 MB] [1079x1452] [] []
Screenshot_20211001-235823_Twitter.jpg

persufobia

 · 

tyhmä

(63)
02.10.2021 00:45:36 | 00:48:46
#505051 [+8] Piilota Suosittele

Nyt on jo edistytty ku persut tulee jo radioaaltoja pitkin entisen pistorasian lisäksi. Seuraava askel lienee se, että ku kaupungissa on etes yks persu niin se lähettää painajaisia kaikille vihervasemmistolaisille.

Ei vittu, mt lähihoitaja?

https://twitter.com/LMaeeni

02.10.2021 01:29:50
#505057 [+7] Piilota Suosittele

"Nainen, äiti, selviytyjä,adhd, mamun vaimo, traumalapsuus ja mt lähihoitaja."

Kertoo hyvin siitä, miksi pitää olla persufobinen. Valitettavasti tällainen traumatapaus sitten on mt-lähihoitajana.

02.10.2021 17:50:12
#505185 [+-] Piilota Suosittele

Pystyyhän siinäkin blokkaamaan sen sisällön mitä ei halua katsoa. Tai ilmiantanaan. Itsekin ilmiannoin yhen tyypin ja sen koko tiktok poistettiin hehe

02.10.2021 22:32:03
#505295 [+-] Piilota Suosittele

>>505069
Ei varmaan tekis pahaa poistaa se sovellus.. mielenterveys saattais parantua

Ton kohalla liian myöhäistä, pojalta saan sentään puhelimen pois jos alkaa huudattamaan sitä kun yritän keskittyä omaan puhelimeen PUHUMALLA jollekkin SAATANA ja siksi sen nimi on PUHELIN, ei TUBETIN tai TIKTOKIN.

Pitäs rauhottua, en avaa uutisia siis.

[ 13 viestiä | ]