College College
Ei vituttais Ei vituttais
Saudi-Arabialainen kissakuva Saudi-Arabialainen kissakuva
Kiintoisaa :3 Kiintoisaa :3
NN-Kooste NN-Kooste
Leirillä... Leirillä...
Kummitus Kummitus
Noloa Noloa
Peräkonttirötvääjä Peräkonttirötvääjä
Valtakunnat Valtakunnat
ennen/jälkeen ennen/jälkeen
Nico nico nii Nico nico nii
Hyvä palvelu Hyvä palvelu
Ja Aatuhan ajatteli Ja Aatuhan ajatteli
MacGyver vs. Tuksu MacGyver vs. Tuksu
Jonne sarjakuva vähä kaikkia meemejä heittelin Jonne sarjakuva vähä kaikkia meemejä heittelin
Sakkelukki päivittäiseen lukkilankaan Sakkelukki päivittäiseen lukkilankaan
Oikea vastaus Oikea vastaus
:yes: :yes:
siili servaa siili servaa
Jauhelihariisipata Jauhelihariisipata
Perintöä odotellessa Perintöä odotellessa
Fingerpori Fingerpori
Scööp Scööp
 1 202 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 21.09.2021 00:10:07
[ + 14 - | ]
👑 Plussatuin 21.09.2021.
👑 Katsotuin 21.09.2021.

eläkeläisen turvapaikka

[56851] [elakelaisen_turvapaikka.png] [0.39 MB] [332x1134] [] []
elakelaisen_turvapaikka.png

turvapaikka

(7)  · 

eläkeläinen

(5)
21.09.2021 08:08:03
#502559 [+2] Piilota Suosittele

Kyseinen henkilö ei merkitse mitään suomelle. Ze ei enää tuota poliitikoille. Sen sijaan pakolainen tuottaa poliitikolle paljon rahaa.

21.09.2021 10:51:41
#502569 [+-] Piilota Suosittele

Mistä tulee käsitys, että Suomi tarjoaa turvapaikkaa sellaisille, jotka eivät ole hengenvaarassa tai muuten oikeasti turvapaikkaa tarvitse?

21.09.2021 13:32:31
#502594 [+5] Piilota Suosittele

>>502569
Varmaan siitä kun ne turvapaikan hakijat lomailee kotimaassaan ja lähettää lapsensa oppimaan vanhempiensa kulttuuria ja juuria. Tuossa myös sanotaan että hyväksytään ne jotka oikeasti sen tarvitsevat. Tuossa ei missään sanota, että KAIKKI. Tyhmää että tuokin pitää erikseen mainita. Vähän sama kuin lukee rikostilastoja ja neekerit hohtaa kärjessä niin pitää muistaa sanoa, että ei kaikki ja suomalaiset kanssa. Miksi se pitää mainita?

21.09.2021 17:43:04
#502667 [+2] Piilota Suosittele

>>502665
Mikä nyt oli niin vaikeeta ymmärtää? Vai elätkö luulossa, että kaikki turvikset puhuu totta eikä osa tule esim. elintason perässä?

21.09.2021 21:59:50
#502772 [+2] Piilota Suosittele

Hyvin helppo päätellä onko aidosti sotaa paossa vai elintaso & diskobile surffaamassa.
Sotaa pakeneva pysähtyy ensimmäiseen turvalliseen maahan ja jää sinne odottamaan rauhan aikaa.
Elintasopakolainen taas matkaa 4- useamman euroopan maan läpi (joissa ei ole sodittu sitten ww2 ja ruotsissa ei silloinkaan)ruotsiin, norjaan tai suomeen koska somessa on kerrottu silloisen pääministerin tarjoamasta majoituksesta, taikaseinä rahasta, kela gold kortista, vähissä vaatteissa kulkevista naisista jne jne.
Joten ainoastaan pakolaisleiriltä haetut on niitä joita voi uskoa todellisiksi turvapaikan hakijoiksi.

22.09.2021 17:43:24
#502933 [+-] Piilota Suosittele

>>502932
Just ni.

Ps. Turvapaikkaturismi ei ole kiellettyä. Se voi olla moraalitonta, mutta ei kiellettyä. Maa voi luonnollisesti kieltää saapumisen, mutta sekään ei tee siitä kiellettyä.

22.09.2021 17:49:06
#502934 [+1] Piilota Suosittele

>>502933
Mistä tulee käsitys, että Suomi tarjoaa turvapaikkaa sellaisille, jotka eivät ole hengenvaarassa tai muuten oikeasti turvapaikkaa tarvitse?

Kumpi se nyt on? Saako vai eikö saa?

[ 22 viestiä | ]