Et juo olusia tänään! Et juo olusia tänään!
Kaikki itsetietoinen elämä on tasa-arvoista :33333333333 Kaikki itsetietoinen elämä on tasa-arvoista :33333333333
Polli tahtoo raadon Polli tahtoo raadon
Kettu ja tantrumi ovesta Kettu ja tantrumi ovesta
2038 2038
sonikki sonikki
niin hyviä bittejä niin hyviä bittejä
Aamupala vuoteeseen. Aamupala vuoteeseen.
Herkules kusella Herkules kusella
Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011) Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011)
Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla
hyvin se mahtu hyvin se mahtu
Avulias naapuri. Avulias naapuri.
Yoker Yoker
Yhet viel Yhet viel
Tämä puuro on liian Ǩ̴̟̟̹̤̽͌U̿ͫ̄̌U̼͎̜̖̳̣͂́͛ͤ̂̏ͥͅM̩A̲̮̙͉̭̓̌̅Aͬ̓̉ Tämä puuro on liian Ǩ̴̟̟̹̤̽͌U̿ͫ̄̌U̼͎̜̖̳̣͂́͛ͤ̂̏ͥͅM̩A̲̮̙͉̭̓̌̅Aͬ̓̉
Robo-cat Robo-cat
Nallekarhu Nallekarhu
aitoa menoa aitoa menoa
Oodi NN:lle Oodi NN:lle
Ei ollu tuoli... Ei ollu tuoli...
Shoryuken! Shoryuken!
Omaa leffaa katsomassa Omaa leffaa katsomassa
Valas ajautui rannalle Valas ajautui rannalle
 884 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.32 MB, 2 tiedostoa, 20.09.2021 13:24:41
[ + 4 | ]

Talibanin merivoimat!

[56842] [20210920_132353.jpg] [0.24 MB] [1242x934] [] []
20210920_132353.jpg
[56841] [20210920_132357.jpg] [0.08 MB] [960x720] [] []
20210920_132357.jpg

20.09.2021 18:42:25
#502420 [+5] Piilota Suosittele

Upottivat ja polttivat varmasti nuokin, kuten huvipuiston vekottimet.

Ensin nauttivat ja rälläsivät rynkkyjensä kanssa törmäysautoilla huvipuistossa, sitten sanoivat haram ja tuhosivat kaiken.

Nämä ovat niitä hienoja monikulttuurisia ihmisiä, joista saadaan tuottavaa työvoimaa. Näin uskoo Ohisalo samalla uskoen, että hän itse on hyväksi Suomelle.

21.09.2021 08:04:16
#502557 [+-] Piilota Suosittele

Miks aina kuvissa jostai talibanista tai ylipäätää terroristeil niil on aina rpg siellä? Tai niiku ymmärrän et helveti hyödylline ase ja kai aika halpaki mut aina poseeraamassa sen kanssa

[ 3 viestiä | ]