Keisarin vaipat Keisarin vaipat
Unelmien mies Unelmien mies
raskas työviikko raskas työviikko
Koira Koira
Piiloviesti? Piiloviesti?
Ponille kyytiä Ponille kyytiä
Godspeed You Black Emperor - East Hastings Godspeed You Black Emperor - East Hastings
pelasti kissan :3 pelasti kissan :3
Luukku 17 Luukku 17
Ei yllä >:3 Ei yllä >:3
Tom runksii Tom runksii
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Rahaseinä zoomereille Rahaseinä zoomereille
finish him finish him
Kliimaksin lahjoittaja Kliimaksin lahjoittaja
Joulua vaan Joulua vaan
Rasismin toimitusjohtaja Rasismin toimitusjohtaja
jätkä puri oikeesti ;____; jätkä puri oikeesti ;____;
rynkytystä rynkytystä
Joulupesu Joulupesu
hyvät joulut hyvät joulut
Hehe Hehe
raphl raphl
Läskeilyä Läskeilyä
 695 näyttökertaa, 7 viestiä, 0 MB, 1 tiedosto, 04.09.2021 21:25:08
[ + 3 | ]

kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä

[56386] [7ln1f.jpg] [0 MB] [225x184] [] []
7ln1f.jpg

murekemies

(7)  · 

kummeli

(129)
08.09.2021 20:22:01 | 20:22:33
#498714 [+-] Piilota Suosittele

>>498688
ite just tänää mietin kassalla että ei varmaa toivota mulle hyvää päivänjatkoa ja räpyttele silmiään nii ku toivotti edessä olevalle fuckboy jonnelle millä oli litra partavettä ja hyvä iho.
mulle ei sanonu edes että moi, veti vaa mun kaljat ja pierupullat siitä läpi tyhjä ilme naamassa.
hyvä elämä vittu.

08.09.2021 20:32:08
#498719 [+-] Piilota Suosittele

>>498714
Tuo taitaa olla pornoleffasta. Kohtelias ja asiantunteva myyjä hymyilee ja on lähes aina iloisella tuulella. En ihmettele miksi palkkaavat nuoria söpöjä tydejä kassalle.

08.09.2021 21:04:57 | 21:05:12
#498732 [+1] Piilota Suosittele

>>498719
mun kaupassa o vanhoja rumia marttoja minkä kutomisista irtaantunu villalankapöly tulvahtaa aina kattoon saakka kun avaan oven.
ekana kuuluu nariseva ääni jostain että "onkos sitä juopoteltu "NIIH" sit ne harput seuraa mua ku korppikotkat kädet seläntakana kauheessa etunojassa ja kotkottaa samalla.
tuotteet on jostain 40luvulta ja valvontakamera kuvissa olavi virta laulaa.

09.09.2021 08:15:12
#498813 [+-] Piilota Suosittele

>>498732
Hahhahh :D No täällä on lähes aina kassalla tydejä, miehet ovat kai varaston puolella tai jossain, kun niitä ei näy kuin isommassa kaupassa ja Lidlissä.

[ 7 viestiä | ]