if you hold black baby if you hold black baby
Sanna pääsi otsikoihin maailmallakin ❤️ Sanna pääsi otsikoihin maailmallakin ❤️
Kiitos kaikesta, kepeät mullat Kiitos kaikesta, kepeät mullat
SDP SDP
hyvä grilli hyvä grilli
Jauhojengi Jauhojengi
Pillua tarjolla Pillua tarjolla
Digimummo bussissa Digimummo bussissa
alkoholiongelma alkoholiongelma
Pappi vetää täysillä 🤣 Pappi vetää täysillä 🤣
Limppari mainos Limppari mainos
Keksikää Otsikko Keksikää Otsikko
Sanna söi kolme litraa jauhoja Sanna söi kolme litraa jauhoja
Kun kaadat kaikki keilat Kun kaadat kaikki keilat
Dad please dont Dad please dont
Kun järkytyt, sekä kiihoitut samaan aikaan.... Kun järkytyt, sekä kiihoitut samaan aikaan....
Juan bisset Juan bisset
Tisseillä voittoon! Tisseillä voittoon!
Plurts Plurts
Saapa nähdä.. Saapa nähdä..
Gigachad 8bit Gigachad 8bit
Siivekäs vittusaatana Siivekäs vittusaatana
Media Media
tyrinelle kävi ohraset tyrinelle kävi ohraset
 691 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 18.08.2021 21:00:52
[ + 8 - | ]

Unfinished game

[55869] [early-access.jpg] [0.12 MB] [1080x1068] [] []
early-access.jpg

unfinished

 · 

game

(15)
18.08.2021 21:49:07
#491345 [+-] Piilota Suosittele

Omassa nipussa on ainakin 3 peliä, jotka lopetettu Eeerli akkesin jälkeen. Yksi niistä peleistä oli enemmänkin simulaatio ja hieno. Taisteli kovasti toisen kovan maksullisen version kanssa. Ominaisuuksista, toimista.

Harmi.

19.08.2021 12:10:17
#491461 [+-] Piilota Suosittele

Activision. Myydään keskeneränen rikkinäinen huono peli, sitten myydään vuoden mittaan dlceenä se mikä ois pitäny olla pelissä day one. Viimeinkin vuoden päästä pelin isoimmat bugit on saatu korjattua, vaikka peli onkin edelleen paska, ja onkin jo aika julkaista uusi jatko-osa ja taas sama toistuu.

[ 5 viestiä | ]