Kysymys: Miks varikset ei juo viinaa? Kysymys: Miks varikset ei juo viinaa?
Mario Mario
mesikämmen round two mesikämmen round two
On niissä fast&furious leffoissa jotain hyvääkin On niissä fast&furious leffoissa jotain hyvääkin
poni poni
minne palikat menevät? minne palikat menevät?
Mitäs läksit :D (hesessä) Mitäs läksit :D (hesessä)
turvallinen liukumäki turvallinen liukumäki
Rapunaama vs Rikhard Rapunaama vs Rikhard
Keskiaika Keskiaika
panic button panic button
miten kiviä tehdään miten kiviä tehdään
tötö tötö
taptaptaptap :3 taptaptaptap :3
Uusin versio sähkiksestä Uusin versio sähkiksestä
Kommandokurkku voi yllättää Kommandokurkku voi yllättää
Kehopositiivista kehitystä Kehopositiivista kehitystä
haha haha
en halua lähteä >:3 en halua lähteä >:3
Brokers MANIPULATING MARKET to save hedge fund billionaires &amp Brokers MANIPULATING MARKET to save hedge fund billionaires &amp
kiinteistöjen hinnat laskussa kiinteistöjen hinnat laskussa
NO MERCY WAS GIVEN NO MERCY WAS GIVEN
Let s kou Let s kou
Jos sähköverkkoa ei olisi Jos sähköverkkoa ei olisi
 864 näyttökertaa, 16 viestiä, 4.24 MB, 1 tiedosto, 18.08.2021 13:14:19
[ + 2 | ]

On tämä saatana työmaa!

[55855] [20210818_131225.jpg] [4.24 MB] [4032x3024] [] []
20210818_131225.jpg

työmaa

(24)  · 

valupertti

(86)  · 

piikkauskone

 · 

töhö

 · 

neekeri

(1398)
18.08.2021 13:16:23
#491157 [+-] Piilota Suosittele

Joko mittavirhe kuvissa, tai ihan meidän virhe. No oli mikä oli, mutta sen takia tässä on päivä piikattu ja timantoitu. Kädet on sen verran spaghettina että alkaa pyöriä mielessä uusi ura konttorirottana.

18.08.2021 21:59:11
#491356 [+-] Piilota Suosittele

Tää ny ei sano mulle muuta, ku että hajotat tuota kiviseinää. Kerro enemmän niin en sitte puhu ens kerralla ihan höpöjä ku oot piikkaamassa mua rektaaliin. Ois mulla se toinenki rööri, mutta herra tekee kuten maksava herra tekee.

18.08.2021 22:40:55
#491363 [+-] Piilota Suosittele

>>491178 Siinä kavennetaan rivarin huoneistojen välisen seinän perustusta. Voisi jättää kaventamattakin, mutta siinä tapauksessa riski olisi aika suuri. Jos huoneiston lattia notkahtaisi, niin parketti/laminaatti pomppaisi seinän vierestä pystyyn.

18.08.2021 23:47:31
#491388 [+-] Piilota Suosittele

>>491366
Tarkotin kylläkin sitä mun avannetta tai vaikka hiivaviivaakin. Mää sentään mikään Linda Lampenius oo. Muutenki jo pistää oksettamaan ku hampaita etes pessee kerran kuukaudessa.

19.08.2021 01:13:09
#491400 [+-] Piilota Suosittele

valupertti hei oletko kytkenyt sähköt vai hakkaatko ilman sähköjä apinan raivolla. sinut tuntien ilman sähköä.

[ 16 viestiä | ]