Kuka onkaan oven takana piilossa? Kuka onkaan oven takana piilossa?
Kevätkissi herää :3 Kevätkissi herää :3
RTX RTX
I'm with stupid -> I'm with stupid ->
Geenikaappi Geenikaappi
Ny ryypätään... Ny ryypätään...
Sodan aikana Sodan aikana
Totuus harrin sauvasta Totuus harrin sauvasta
Poikapartiolaiset Poikapartiolaiset
Rikkakasvi Rikkakasvi
Lol köyhä Lol köyhä
Mitä tapahtui Mitä tapahtui
Star Wars -tanssitaistelu Star Wars -tanssitaistelu
Mummo ja koira Mummo ja koira
Pannukakku :) Pannukakku :)
Hyvä byllerö Hyvä byllerö
kerran vielä savut saa kerran vielä savut saa
Tyttöjen juttuja Tyttöjen juttuja
Deadpool ja nalle Deadpool ja nalle
Ameriikoissa Ameriikoissa
"Ei kai haittaa...?" "Ei kai haittaa...?"
Reitiltä eksyminen Reitiltä eksyminen
Joku huuhentaali... Joku huuhentaali...
Elä ryttyile Elä ryttyile
 873 näyttökertaa, 16 viestiä, 4.24 MB, 1 tiedosto, 18.08.2021 13:14:19
[ + 2 | ]

On tämä saatana työmaa!

[55855] [20210818_131225.jpg] [4.24 MB] [4032x3024] [] []
20210818_131225.jpg

työmaa

(24)  · 

valupertti

(87)  · 

piikkauskone

 · 

töhö

 · 

neekeri

(1402)
18.08.2021 13:16:23
#491157 [+-] Piilota Suosittele

Joko mittavirhe kuvissa, tai ihan meidän virhe. No oli mikä oli, mutta sen takia tässä on päivä piikattu ja timantoitu. Kädet on sen verran spaghettina että alkaa pyöriä mielessä uusi ura konttorirottana.

18.08.2021 21:59:11
#491356 [+-] Piilota Suosittele

Tää ny ei sano mulle muuta, ku että hajotat tuota kiviseinää. Kerro enemmän niin en sitte puhu ens kerralla ihan höpöjä ku oot piikkaamassa mua rektaaliin. Ois mulla se toinenki rööri, mutta herra tekee kuten maksava herra tekee.

18.08.2021 22:40:55
#491363 [+-] Piilota Suosittele

>>491178 Siinä kavennetaan rivarin huoneistojen välisen seinän perustusta. Voisi jättää kaventamattakin, mutta siinä tapauksessa riski olisi aika suuri. Jos huoneiston lattia notkahtaisi, niin parketti/laminaatti pomppaisi seinän vierestä pystyyn.

18.08.2021 23:47:31
#491388 [+-] Piilota Suosittele

>>491366
Tarkotin kylläkin sitä mun avannetta tai vaikka hiivaviivaakin. Mää sentään mikään Linda Lampenius oo. Muutenki jo pistää oksettamaan ku hampaita etes pessee kerran kuukaudessa.

19.08.2021 01:13:09
#491400 [+-] Piilota Suosittele

valupertti hei oletko kytkenyt sähköt vai hakkaatko ilman sähköjä apinan raivolla. sinut tuntien ilman sähköä.

[ 16 viestiä | ]