Luolaston tunnari Luolaston tunnari
Latausanimaatio Latausanimaatio
*dum dum dum* *dum dum dum*
Jos vehkeet ei toimi Jos vehkeet ei toimi
jälleennäky :3 jälleennäky :3
Loukkaavaa Loukkaavaa
vitun hessu vitun hessu
Terveempi ajattelutapa Terveempi ajattelutapa
Jänniä euroja Jänniä euroja
vanhat hyvät ajat vanhat hyvät ajat
Ystävät kalliit Ystävät kalliit
Ostaisin :3 Ostaisin :3
Nugetit Nugetit
Vessa Vessa
Lol Lol
saanko jotain herkkuja :3 saanko jotain herkkuja :3
Käyttis kuvakommentti Pamputtimelle Käyttis kuvakommentti Pamputtimelle
Mooses jakaa Mooses jakaa
Jaak Joala: Ne zabyvai! Jaak Joala: Ne zabyvai!
psykoosit psykoosit
Deus vult, motherfuckers Deus vult, motherfuckers
Metapylly Metapylly
salimage unohti forkkupäivän salimage unohti forkkupäivän
preparoi ruumiisi preparoi ruumiisi
 864 näyttökertaa, 16 viestiä, 4.24 MB, 1 tiedosto, 18.08.2021 13:14:19
[ + 2 | ]

On tämä saatana työmaa!

[55855] [20210818_131225.jpg] [4.24 MB] [4032x3024] [] []
20210818_131225.jpg

työmaa

(24)  · 

valupertti

(86)  · 

piikkauskone

 · 

töhö

 · 

neekeri

(1399)
18.08.2021 13:16:23
#491157 [+-] Piilota Suosittele

Joko mittavirhe kuvissa, tai ihan meidän virhe. No oli mikä oli, mutta sen takia tässä on päivä piikattu ja timantoitu. Kädet on sen verran spaghettina että alkaa pyöriä mielessä uusi ura konttorirottana.

18.08.2021 21:59:11
#491356 [+-] Piilota Suosittele

Tää ny ei sano mulle muuta, ku että hajotat tuota kiviseinää. Kerro enemmän niin en sitte puhu ens kerralla ihan höpöjä ku oot piikkaamassa mua rektaaliin. Ois mulla se toinenki rööri, mutta herra tekee kuten maksava herra tekee.

18.08.2021 22:40:55
#491363 [+-] Piilota Suosittele

>>491178 Siinä kavennetaan rivarin huoneistojen välisen seinän perustusta. Voisi jättää kaventamattakin, mutta siinä tapauksessa riski olisi aika suuri. Jos huoneiston lattia notkahtaisi, niin parketti/laminaatti pomppaisi seinän vierestä pystyyn.

18.08.2021 23:47:31
#491388 [+-] Piilota Suosittele

>>491366
Tarkotin kylläkin sitä mun avannetta tai vaikka hiivaviivaakin. Mää sentään mikään Linda Lampenius oo. Muutenki jo pistää oksettamaan ku hampaita etes pessee kerran kuukaudessa.

19.08.2021 01:13:09
#491400 [+-] Piilota Suosittele

valupertti hei oletko kytkenyt sähköt vai hakkaatko ilman sähköjä apinan raivolla. sinut tuntien ilman sähköä.

[ 16 viestiä | ]