BÖP BÖP
kurkku kurkku
EI SE PUTOA >:( EI SE PUTOA >:(
niksipirkka niksipirkka
voi vitun mario voi vitun mario
Vittu mitä paskaa Vittu mitä paskaa
Tissit Tissit
herkkä hetki herkkä hetki
NAKUANKKA EI SAMAISTU NAKUANKKA EI SAMAISTU
mäkilähtö lentokoneella mäkilähtö lentokoneella
Mielenosoitus Mielenosoitus
MORO :3 MORO :3
Phoenix Floe Phoenix Floe
kkooodaa ai:lla kkooodaa ai:lla
söpylit söpylit
Pahaan kuntoon Ville Haapasalo on itsensä ryypännyt Pahaan kuntoon Ville Haapasalo on itsensä ryypännyt
rekkakuski kurwaili rekkakuski kurwaili
drive-in bussi drive-in bussi
lumimyräkkä lumimyräkkä
ei tarvi vielä sulattaa ei tarvi vielä sulattaa
normipäivä twitchissä normipäivä twitchissä
ihana nainen ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Paavo heti paikalla Paavo heti paikalla
 863 näyttökertaa, 16 viestiä, 4.24 MB, 1 tiedosto, 18.08.2021 13:14:19
[ + 2 | ]

On tämä saatana työmaa!

[55855] [20210818_131225.jpg] [4.24 MB] [4032x3024] [] []
20210818_131225.jpg

työmaa

(24)  · 

valupertti

(86)  · 

piikkauskone

 · 

töhö

 · 

neekeri

(1397)
18.08.2021 13:16:23
#491157 [+-] Piilota Suosittele

Joko mittavirhe kuvissa, tai ihan meidän virhe. No oli mikä oli, mutta sen takia tässä on päivä piikattu ja timantoitu. Kädet on sen verran spaghettina että alkaa pyöriä mielessä uusi ura konttorirottana.

18.08.2021 21:59:11
#491356 [+-] Piilota Suosittele

Tää ny ei sano mulle muuta, ku että hajotat tuota kiviseinää. Kerro enemmän niin en sitte puhu ens kerralla ihan höpöjä ku oot piikkaamassa mua rektaaliin. Ois mulla se toinenki rööri, mutta herra tekee kuten maksava herra tekee.

18.08.2021 22:40:55
#491363 [+-] Piilota Suosittele

>>491178 Siinä kavennetaan rivarin huoneistojen välisen seinän perustusta. Voisi jättää kaventamattakin, mutta siinä tapauksessa riski olisi aika suuri. Jos huoneiston lattia notkahtaisi, niin parketti/laminaatti pomppaisi seinän vierestä pystyyn.

18.08.2021 23:47:31
#491388 [+-] Piilota Suosittele

>>491366
Tarkotin kylläkin sitä mun avannetta tai vaikka hiivaviivaakin. Mää sentään mikään Linda Lampenius oo. Muutenki jo pistää oksettamaan ku hampaita etes pessee kerran kuukaudessa.

19.08.2021 01:13:09
#491400 [+-] Piilota Suosittele

valupertti hei oletko kytkenyt sähköt vai hakkaatko ilman sähköjä apinan raivolla. sinut tuntien ilman sähköä.

[ 16 viestiä | ]