Huumeiden käyttöhuone Huumeiden käyttöhuone
uhriutuminen uhriutuminen
Keijomediaa Keijomediaa
Tämä on normaalia Tämä on normaalia
silmä silmä
G♂♂d M♂rning Vietnam G♂♂d M♂rning Vietnam
Niggers Niggers
astui ansaan astui ansaan
Hermione taikuroi Hermione taikuroi
Kun tapaat sen oikean Kun tapaat sen oikean
Röiryyppy Röiryyppy
mitäs tunna tuomitsemaan mitäs tunna tuomitsemaan
Aikku ilman spandexia Aikku ilman spandexia
hidas keittiö hidas keittiö
Painonnostaja Painonnostaja
Täähän se ois Täähän se ois
Hehee Hehee
T♂rstai painit T♂rstai painit
Sarjis Sarjis
niin hyvää pizzaa niin hyvää pizzaa
Cuck ? Cuck ?
rauhanturvaaja rauhanturvaaja
tervehdys tervehdys
Vihaajat vihaa Vihaajat vihaa
 720 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 04.08.2021 17:19:09
[ + 1 | ]

Rauhanmarssi Lahdessa 1982

[55586] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1707x1182] [] []
tiedosto.jpg

lahti

(21)  · 

rauhanmarssi

05.08.2021 09:34:14
#486841 [+-] Piilota Suosittele

"Hippejä! Perrrkele!"
Kah! Aleksanterinkadun itäpää ja kuvassa näkyy Olavi Kajalan mukaan nimitetty "Olavinlinna". Liki 40 vuotta myöhemmin ja yhä edelleen tossa kulmassa on kellokeskus (timanttiset ketjun nimellä tosin).

24.08.2024 18:56:09 | 18:56:20
#643441 [+-] Piilota Suosittele

Kasari ja ysäri oli hämmentävän samanlaisia, erot oli todella pieniä. Ysärillä tuli lähinnä matkapuhelimet ja Raptori. Tuollaiset poliisi saabit oli vielä pitkään, vaikka 90-luvulla poliisi sai mondeot oli noitakin vielä käytössä. 80- ja 90-lukujen pahimmat pelot oli tyyliin lama, eli helvetin hyvin meni.

[ 3 viestiä | ]