Isin toka kolari tälle viikolle Isin toka kolari tälle viikolle
Synkkä biisi Synkkä biisi
Tekaistu autopommi isku irakissa Tekaistu autopommi isku irakissa
Se tunne kun joku esittää idean mikä ei toimi edes teoriassa. Se tunne kun joku esittää idean mikä ei toimi edes teoriassa.
Kengu kiusaa koiraa Kengu kiusaa koiraa
Darude Darude
Pahansisuista murinaa koiraryhmässä Pahansisuista murinaa koiraryhmässä
Jännäähän tämä on Jännäähän tämä on
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
handsfree tuulettimet handsfree tuulettimet
valinta valinta
Lihabul kastike Lihabul kastike
Hupsut rikolliset rikollistelee Hupsut rikolliset rikollistelee
Kotkan meripäivät Kotkan meripäivät
Trump Trump
Äänet oli varmaan tasoa sian tappaminen Äänet oli varmaan tasoa sian tappaminen
Franklin Franklin
Poika on mennyt nurkkaan Poika on mennyt nurkkaan
täyden palvelun salonki täyden palvelun salonki
Repostnik vauvana? Repostnik vauvana?
uuga buuga uuga buuga
*hauk* *hauk*
It It
Four Yorkshiremen (subtitled) Four Yorkshiremen (subtitled)
 720 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 04.08.2021 17:19:09
[ + 1 | ]

Rauhanmarssi Lahdessa 1982

[55586] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1707x1182] [] []
tiedosto.jpg

lahti

(21)  · 

rauhanmarssi

05.08.2021 09:34:14
#486841 [+-] Piilota Suosittele

"Hippejä! Perrrkele!"
Kah! Aleksanterinkadun itäpää ja kuvassa näkyy Olavi Kajalan mukaan nimitetty "Olavinlinna". Liki 40 vuotta myöhemmin ja yhä edelleen tossa kulmassa on kellokeskus (timanttiset ketjun nimellä tosin).

24.08.2024 18:56:09 | 18:56:20
#643441 [+-] Piilota Suosittele

Kasari ja ysäri oli hämmentävän samanlaisia, erot oli todella pieniä. Ysärillä tuli lähinnä matkapuhelimet ja Raptori. Tuollaiset poliisi saabit oli vielä pitkään, vaikka 90-luvulla poliisi sai mondeot oli noitakin vielä käytössä. 80- ja 90-lukujen pahimmat pelot oli tyyliin lama, eli helvetin hyvin meni.

[ 3 viestiä | ]