Naurat, hävisit Naurat, hävisit
Vaaliehdokas homoavioliitoista Vaaliehdokas homoavioliitoista
Brexitgelion Brexitgelion
Ace of Spades Ace of Spades
Ei ole mitään syytä kiihtyä Ei ole mitään syytä kiihtyä
selvä selvä
mitäs järkee tässä on mitäs järkee tässä on
Itsekontrolli Itsekontrolli
Et kai kuseta mua? Et kai kuseta mua?
C. Babbers C. Babbers
Kurwa Kurwa
Dogstep Dogstep
Anime acids Anime acids
Feminismi on hienoa Feminismi on hienoa
Paavikännit Paavikännit
Hyllymbvyör?? Hyllymbvyör??
Konservatiivitaavi :D:D:D Konservatiivitaavi :D:D:D
joka sormella joka sormella
Stephen Stephen
Haulikolla kikkailua Haulikolla kikkailua
Onii-chan Onii-chan
pokemon seikkailu pokemon seikkailu
Yllätyitkö? Minä en Yllätyitkö? Minä en
Savusiig Moose'sd Savusiig Moose'sd
 725 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 04.08.2021 17:19:09
[ + 1 | ]

Rauhanmarssi Lahdessa 1982

[55586] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1707x1182] [] []
tiedosto.jpg

lahti

(21)  · 

rauhanmarssi

05.08.2021 09:34:14
#486841 [+-] Piilota Suosittele

"Hippejä! Perrrkele!"
Kah! Aleksanterinkadun itäpää ja kuvassa näkyy Olavi Kajalan mukaan nimitetty "Olavinlinna". Liki 40 vuotta myöhemmin ja yhä edelleen tossa kulmassa on kellokeskus (timanttiset ketjun nimellä tosin).

24.08.2024 18:56:09 | 18:56:20
#643441 [+-] Piilota Suosittele

Kasari ja ysäri oli hämmentävän samanlaisia, erot oli todella pieniä. Ysärillä tuli lähinnä matkapuhelimet ja Raptori. Tuollaiset poliisi saabit oli vielä pitkään, vaikka 90-luvulla poliisi sai mondeot oli noitakin vielä käytössä. 80- ja 90-lukujen pahimmat pelot oli tyyliin lama, eli helvetin hyvin meni.

[ 3 viestiä | ]