Vapaus Vapaus
Se on taas se aika vuodesta... Se on taas se aika vuodesta...
Joku patu alko riehuun Joku patu alko riehuun
Elmerin pihvit Elmerin pihvit
Tyhjä, hiljainen puisto Tyhjä, hiljainen puisto
Hipsteri ja käsityömämmi Hipsteri ja käsityömämmi
Paavi ei halua Paavi ei halua
Flash AAA Flash AAA
koff bulju koff bulju
Honey Nut Gestapos Honey Nut Gestapos
I Will Sleep Where I Want I Will Sleep Where I Want
Toiminnan mies Toiminnan mies
Kevyttä ja herkullista porkkanaa. Kevyttä ja herkullista porkkanaa.
Virgin snake vs chad ocelot Virgin snake vs chad ocelot
Pasi ja Anssi Pasi ja Anssi
poika ja.... poika ja....
Mistä tuo laukee?? Mistä tuo laukee??
Pulsu-Hopo Pulsu-Hopo
Huippu karaoke suoritus Huippu karaoke suoritus
Ukraina-kollaasi Ukraina-kollaasi
Kaveri Kaveri
Herätys Herätys
kiltti kissa :3 kiltti kissa :3
He vihasivat häntä, koska hän puhui totta He vihasivat häntä, koska hän puhui totta
 864 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.48 MB, 3 tiedostoa, 18.07.2021 15:08:29
[ + 10 - | ]

Päivän hulluimmat!

[55272] [20210718_150309.jpg.png] [0.33 MB] [580x779] [] []
20210718_150309.jpg.png
[55271] [20210718_150401.jpg] [0.11 MB] [1170x1095] [] []
20210718_150401.jpg
[55270] [20210718_150549.jpg] [0.04 MB] [480x640] [] []
20210718_150549.jpg

muutama kuva

(27)
18.07.2021 16:37:33
#481421 [+2] Piilota Suosittele

Ottikohan etelä-afrikkalaiset oppia zimbabwesta, paskotaan kaikki, murhataan / tapetaan ammattilaiset ja sit ihmetellään kun talous romahtaa, ruoasta on pulaa eikä edes itse kyetä tuottamaan 10% siitä mitä maa tuotti ennenkuin saatiin apina ja gorilla torilla kohtaus.

18.07.2021 16:57:30
#481436 [+-] Piilota Suosittele

Yllättävän pitkäänhän siinä meni että neekerismi pisti tuolla hommat vituiksi. Sitten kun saavat vielä ajettua valkoiset pois niin meno onkin ugala bugala.

19.07.2021 00:57:31
#481685 [+-] Piilota Suosittele

Noh noh, pitää muistaa että alle 80 äo pinnan omaavat on syyntakeettomia. Tää siis koskee käytännössä melekeen kaikkia neekereitä afrikassa. Paras temppu mikä voitais tehä ois se, että kaikki ihimiset lähtis pois sieltä, laitettas koko plantaasin ympärille semmonen miinakenttä, että elukat pysyis omalla mantereellaan niin voitas sitten kuvata droneilla jotain nykyaikasta gladiaattoritaistelua 24/7.

19.07.2021 01:15:02
#481695 [+-] Piilota Suosittele

>>481685
Siellä on rikkauksia, ei käy. Me haluamme rikkaudet, ja tyhmät neekerit myyvät ne halvalla. Paikallinen työvoimakaan ei ole kallista, joskus jopa lapsellisen ilmaista.

20.07.2021 03:56:07
#481994 [+-] Piilota Suosittele

>>481953
Ne ketkä ovat eivät ole vastuussa esivanhempiensa teoista, ja sitä jatkavat kiinalaiset voisivat ottaa vähän näitä riesoja leireilleen.

>>481958
Venäjä pelasti, sitten alkoi slaavilaiset kynnet näkyä.

[ 13 viestiä | ]