Minun paikkaa et vie Minun paikkaa et vie
Nyckelharpaa juhannusyöhön Nyckelharpaa juhannusyöhön
Homopaska Homopaska
Whomp! - Meta Whomp! - Meta
Ei siis haistakaa ny vittu Ei siis haistakaa ny vittu
Rotta 1-6 (hallelujaa) Rotta 1-6 (hallelujaa)
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
itkistä itkistä
Erävoitto miehiselle meiningille Erävoitto miehiselle meiningille
Telakoituminen Telakoituminen
Tää sekosi ny Tää sekosi ny
Kakkarage Kakkarage
Agony (deleted scenes) Agony (deleted scenes)
Parkkour sami Parkkour sami
Kansallissosialismipsykoosista pelastaa vain todellinen perinne Kansallissosialismipsykoosista pelastaa vain todellinen perinne
Trumpin kesäleiri Trumpin kesäleiri
coco <3 coco <3
Haudutuspussit purkautuu Haudutuspussit purkautuu
luolaston käyttäjien jiäkuapit part.2. luolaston käyttäjien jiäkuapit part.2.
Mmm... börheyden voimat! >:3 Mmm... börheyden voimat! >:3
Ootko vähän pölijä Harry? Ootko vähän pölijä Harry?
Pisu-kisu :3 Pisu-kisu :3
luolaston käyttäjien lampaat. luolaston käyttäjien lampaat.
mutsis pillu mutsis pillu
 1 369 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 09.07.2021 12:22:40
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 09.07.2021.

Apu vierailee kaupassa

[55041] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1080x720] [] []
tiedosto.jpg

09.07.2021 12:31:09
#478657 [+-] Piilota Suosittele

Eipä ole enää tuollaisia lähikauppoja. Ihmiset ulisee ku pienet kaupat ja huoltsikat menee nurin, ja nämä samat ulisijat hakee ruuat jättimarketista ja pysähtyy vain peukkubaareissa.

10.07.2021 06:52:50
#478817 [+-] Piilota Suosittele

https://www.google.com/maps/@61.3128488,23.3740883,3a,32.6y,147.34h,89.05t/data=!3m6!1e1!3m4!1soCXYkz426nrd0PyTv7yQXg!2e0!7i13312!8i6656

10.07.2021 13:24:33
#478849 [+1] Piilota Suosittele

Feikki koska 90-luvulla perähikiöillä eläneet tietää että sillon siellä oli pyhisin kaupat visusti kiinni.

11.07.2021 08:11:33
#479119 [+-] Piilota Suosittele

>>478849 Minä elin perähikiällä. Oli aika jolloin kauppa oli sunnuntaisin kiinni. Sittemmin se päivittyi ajan haasteisiin ja avasi ovensa sunnuntaisin kello 9-12.

09.05.2024 12:11:20
#619654 [+-] Piilota Suosittele

>>479119
Mä elin persejönsterissä. Kaupungeissa ei silloin saanut pitää kauppoja auki sunnuntaisin, mutta persejönstereissä sai. En tiedä liittyikö vain siihen, että kesäisin asukasluku vähintään tuplaantui mökkikaudeksi, mutta joka tapauksessa sai. Paikalliset kaupat olivat auki 12-16. Veneellä oli kahden välillä ihan sama kummassa kävi, se oli tunti suuntaansa. Ja jos halusi vaihtelua, niin naapurikunnan kaupparantaan ajoi puolessatoista tunnissa.

[ 15 viestiä | ]