Jyrki megahitit Jyrki megahitit
nainen nainen
Ei tätä ei Ei tätä ei
kassit kassit
Natisee Natisee
2026 lehdet. 2026 lehdet.
Psyko somppu Psyko somppu
Dog Manwhore Dog Manwhore
annas kun mä autan :3 annas kun mä autan :3
Daisy Daisy
rapsutin rapsutin
psyyke psyyke
Goyim vs Jew Goyim vs Jew
hei beibi hei beibi
pelaakko säki pelaakko säki
yllätys yllätys
Baarin jälkeen Baarin jälkeen
Manulin Pennu Manulin Pennu
Venekisat etelästä. Venekisat etelästä.
Syy miksi nuo hintit haluaa lakinsa joka maahan Syy miksi nuo hintit haluaa lakinsa joka maahan
näkyykö mitään kaasutettavaa näkyykö mitään kaasutettavaa
Tissit Tissit
japanianialaista casual racismia japanianialaista casual racismia
Sillä välin japanissa Sillä välin japanissa
 1 354 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 09.07.2021 12:22:40
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 09.07.2021.

Apu vierailee kaupassa

[55041] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1080x720] [] []
tiedosto.jpg

09.07.2021 12:31:09
#478657 [+-] Piilota Suosittele

Eipä ole enää tuollaisia lähikauppoja. Ihmiset ulisee ku pienet kaupat ja huoltsikat menee nurin, ja nämä samat ulisijat hakee ruuat jättimarketista ja pysähtyy vain peukkubaareissa.

10.07.2021 06:52:50
#478817 [+-] Piilota Suosittele

https://www.google.com/maps/@61.3128488,23.3740883,3a,32.6y,147.34h,89.05t/data=!3m6!1e1!3m4!1soCXYkz426nrd0PyTv7yQXg!2e0!7i13312!8i6656

10.07.2021 13:24:33
#478849 [+1] Piilota Suosittele

Feikki koska 90-luvulla perähikiöillä eläneet tietää että sillon siellä oli pyhisin kaupat visusti kiinni.

11.07.2021 08:11:33
#479119 [+-] Piilota Suosittele

>>478849 Minä elin perähikiällä. Oli aika jolloin kauppa oli sunnuntaisin kiinni. Sittemmin se päivittyi ajan haasteisiin ja avasi ovensa sunnuntaisin kello 9-12.

09.05.2024 12:11:20
#619654 [+-] Piilota Suosittele

>>479119
Mä elin persejönsterissä. Kaupungeissa ei silloin saanut pitää kauppoja auki sunnuntaisin, mutta persejönstereissä sai. En tiedä liittyikö vain siihen, että kesäisin asukasluku vähintään tuplaantui mökkikaudeksi, mutta joka tapauksessa sai. Paikalliset kaupat olivat auki 12-16. Veneellä oli kahden välillä ihan sama kummassa kävi, se oli tunti suuntaansa. Ja jos halusi vaihtelua, niin naapurikunnan kaupparantaan ajoi puolessatoista tunnissa.

[ 15 viestiä | ]