Ihanan nainen Ihanan nainen
Ikävä media Ikävä media
Tissit Tissit
Hintin seikkailut Hintin seikkailut
Erika Erika
Pyöräilyä Pyöräilyä
pukki afrikassa pukki afrikassa
Kalalla Kalalla
Nää retardit blockas mut Nää retardit blockas mut
Ellie Leen Ellie Leen
Tomaatti Tomaatti
Nämä oottaa tässä Nämä oottaa tässä
Kenneleiden kusipää Kenneleiden kusipää
Telttailemassa Telttailemassa
Elämä voittaa Elämä voittaa
Gorilla Grylla Gorilla Grylla
Kamehamehaa! Kamehamehaa!
Peppu Peppu
STALKER STALKER
pornainen pornainen
Nyt loppu työaika 2 Nyt loppu työaika 2
Mihin jäi HDMI vuonna -24 Mihin jäi HDMI vuonna -24
Neekeri räppiä suomeksi Neekeri räppiä suomeksi
Yngwie Malmsteen - Far Beyond The Sun HD Yngwie Malmsteen - Far Beyond The Sun HD
 765 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.05 MB, 3 tiedostoa, 05.07.2021 18:16:58
[ + 1 | ]

Hyvesignalointia se on vain.

[54989] [20210705_181129.jpg] [0.54 MB] [2048x1536] [] []
20210705_181129.jpg
[54988] [Screenshot_20210705-181157_Samsung-Internet.jpg] [0.77 MB] [1079x1956] [] []
Screenshot_20210705-181157_Samsung-Internet.jpg
[54987] [Screenshot_20210705-181224_Samsung-Internet.jpg] [0.74 MB] [1044x1728] [] []
Screenshot_20210705-181224_Samsung-Internet.jpg

kärkkäinen

 · 

makia

05.07.2021 18:22:10 | 18:22:54
#477892 [+-] Piilota Suosittele

Eipä siinä. Itsekin ostin Kärkkäiseltä karttataskun kun oma hukkui ja pitäähän särmällä reservin upseerilla olla samanlainen, mitä myytiin sotkussa.

05.07.2021 19:28:29
#477916 [+-] Piilota Suosittele

>>477889
>>477897
19.03.2021 Makian jannut ilmoittaa lopettavansa yhteistyön hihhuli kärkkiksen kanssa.
05.07.2021 Kärkkiksellä on edelleen myynnissä makian rytkyjä. (Varmaan myyvät varastot loppuun)

05.07.2021 19:47:28
#477919 [+-] Piilota Suosittele

>>477916
kiitos tuo selitti, myös alennusmyynnin -30%
sopparit on varmaan voimassa tyyliin vuoden kerrallaan eikä niitä niin vaan irtisanota kesken kaiken ellei haluta isoa rähinää sopimusrikkomuksesta jne, mutta varmaankin ilmottaneet maaliskuussa että sitä ei uusita ja nyt myydään sit viimeset poijes kuleksimasta

05.07.2021 20:08:17
#477927 [+-] Piilota Suosittele

Makia, ulkomailla tehtyä "suomalaista" ylihintaista laatutuotteeksi väitettyä perusvaatetta.

Koska Makian myynti ei vedä tarpeeksi, pitää hyvesignaloida ja päästä julkisuuteen kaikin tavoin, vaikka sitten Lidlin kanssa tehtävällä erikoismarkettimallistolla.

Ostan itse kyllä melko paljon tavaraa Kärkkäiseltä, myös vaatteita, mutta en kyllä Makiaa.

Ja jos pitää ostaa tavallisia laadukkaita ja kestäviä t-paitoja (kotoa poistuessani tosin 95% ajasta käytän kauluspaitoja), en todellakaan osta Makiaa, vaan Espritin paitoja (ja tarjouksesta tietenkin, koska olen pihtarikin).

06.07.2021 05:25:24
#477992 [+-] Piilota Suosittele

Sehän kannattaa, että vetää herneet nenään kauppiaan henkiläkohtaisista purskauksista facessa.
Itse viittaisin kintaalla, mutta ehkä on parempi että makia:lta loppuu myynti.

[ 9 viestiä | ]